Annons:
Läst 3442 ggr
NathalieJohFunck
9/26/16, 2:45 PM

Hjälp!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er! Jag undra om någon känner en närvaro på bilden för det har jänt lite underliga saker i min lägenhet den senaste tiden så som att lamparna bara släkt och sedan efter ett tag tänds igen och olika tekniska föremål strular. Sen när jag sitter på balkongen och tittar in så känns de som att någon tittar på mig fast att de inte är någon där och samma när ligger i sängen som är rummet brevid ytterdörren och toaletten. Allt händer i rummen som är kopplat till hallen (som ni ser på bilden). Min hund går även runt och skäller på ingenting och speciellt i hallen, så jag tror han också känner av energin! Hade varit skönt att veta för det börjar bli jobbigt för jag känner mig väldigt trött och nere av denna energi. Tacksam för svar! ❤

Annons:
[Hukanson]
10/4/16, 6:58 PM
#1

Ta andevärlden för sann. Självklart är den en avliden persons ande närvarande när du känner på detta sättet. Det är vanligt och inget speciellt märkvärdigt. Men som med mycket annat i tillvaron måste man lösa problemet själv…skolan eller socialen har inte tid. Man måste ta ett ansvar och bli andemedveten och vuxen.

Du mår tydligen inte bra av närvaron…beror det på att du stressar upp dig själv för ett tämligen ringa problem eller tror du att det är personen som är en energitjuv?

NathalieJohFunck
2/13/18, 7:18 PM
#2

#1 Tack för svaret! 😁 Jag har märkt att jag är mottaglig när de gäller andevärlden men jag vet inte hur jag stänger av de för ibland kan de bli lite jobbigt att suga upp energier som inte är mina för jag kan inte sortera ut vilka känslor som är mina. Vet du hur man lär sig stänga av den öppenheten?

[Vianca]
2/14/18, 11:05 AM
#3

Hej Nathalie. 
Känner igen mig i det du beskriver när det gäller astralvärldens fenomen.
Enklaste du kan göra är att inte lägga någon energi på det du känner och upplever.
Tänk så här, när du känner in en närvaro. om du inte vill ha kontakt, så rikta fokus på någonting annat i stället. Det fungerar bra för mig.

[Hukanson]
2/14/18, 12:21 PM
#4

Kanske det bästa sättet at "tänka på något annat" är att uttala dekret (decrees) som är en slags åminnelse av andlig verklighet (lag) . Länken har några bra förslag.

https://www.summitlighthouse.org/heart-head-hand-decrees-el-morya/

Annars måste man väl lära sig av ett medium eller testa att kontrollera sina chakran typ.

Denna kommentar har tagits bort.
NathalieJohFunck
2/19/18, 10:19 PM
#6

#3
Tack snälla, Vianca!
Ska verkligen tänka på detta, och ska tänka bort de jag upplever. Tusen tack för ditt svar! 😃

Annons:
NathalieJohFunck
2/19/18, 10:21 PM
#7

#4
Tack snälla för din hjälp! 
😃

mörkaögon
2/24/18, 1:50 AM
#8

Ta några djupa andetag och försök förmedla "jag vet att du är här, jag känner dig" så att den ande som vill ha uppmärksamhet får bekräftelse. Det funkar iaf här hemma. :)

"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Sagaliten
4/1/18, 5:00 AM
#11

Om du söker på nätet finns der massor av olika förslag på att stänga ner sig. Man kan tex visualisera att man har som en äggformad bubbla som täcker hela dig och att inget kommer in där igenom. Jag hade en kompis som var supermottaglig så hon byggde upp tjocka murar så de inte skulle kunna komma in. Vissa använder sig av detta med att man ska visualisera lotusblomma där bladen öppnar eller stänger beroende på vad man önskar. Sen anser jag personligen att även om man så klart ska vara vänlig och visa dem respekt, men man har rätt att säga att jag vill att du lämnar mitt hem nu. Sen kan man ju rena osv om du vill få bort besökaren. Och även där finns det många olika varianter att använda. Men tror inte att du ska behöva ett mediums hjälp. ”Uppkopplingen” har du redan så allt du behöver är redskapen att hantera det 💞

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Upp till toppen
Annons: