Annons:
Läst 756 ggr
MoonDeer
6/15/16, 11:50 PM

Din andliga väg

Min syn på andlig utveckling handlar om att möta våra rädslor. För i dina rädslor finns blockeringar från detta och tidigare liv som hindrar människan att leva livet fullt ut. Att möta sina rädslor är jobbigt men värt mödan. Så leta inte efter "Quickfix" eller någon annan person eller organisation att följa! Sanningen om livet finns inom dig själv! (:0)

Annons:
kim1980
6/16/16, 1:12 AM
#1

Det där är så olika . Aldles för många som kör på utan problem Men i slut ändan ofta så skrämer dom upp sig själva. . Så jag tycker dom flesta bör få form av vägledare. . Visa är med födda. Visa inte. Då ska man vara försiktigare. . Jag mixtrar inte med andarna om dem är bökiga.. Då ber jag om hjälp helt enkelt betalar . Vägledning med valet av person. . Blir för bökigt när inte till hör mig Som mord sånt slagsmål. Det ventileras med polisen. Så blir andarna lättare handskas med . Så man bör inte upp muntra folk med fixa andligt själv. Jag är cynisk om det som berör mig . För slipa mer elände liksom.. Har jag gott i mot det så har det gott fel.. Men är för många som blir rädda för osynligt. . Jag rädd för värmen den är ond ! Andar djuren är ej onda . Bara bestämda. Det kan uppfattas värre en vad det är.. Sen så är det andliga enormt stort. Långt till Nordpolen. Men för mig funkar det utmärkt sommar halvåret förre ställa sig vinter för min del.. Men jag ska ändå gå i kurs allt det. . När har fixat förberedelse till nästa jävla sommar ! Dels träffa andra . Sen få typ diplom bevis är redo typ..

Upp till toppen
Annons: