Annons:
Läst 1080 ggr
[Hukanson]
6/15/16, 5:17 AM

Andlig avveckling

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Människor har alltid sett sin andliga utveckling vara hotad av sk inre demoner som individen själv skapat och upprätthållt och varit ett "offer" för dvs haft svårt att göra sig av med. Här följer en lista på sk inre demoner och vad säger ni om dem, är de hinder i andlig utveckling eller inte? - tvivel - negativt tänkande - rädsla att förlora - destruktiva relationer - kritik av sig själv och andra - ilska, vrede - tröstätande - lathet, lättja - negativ självbeskrivning - självömkan - underkastelse - rädd för att vinna, bli framgångsrik - rädd för "för mycket" - "jasägare" "rövslickare" - sätta andras behov före

Annons:
retep
6/15/16, 6:57 PM
#1

Visst är kan de alla våra hinder, beroende av hur man förhåller sig till dem, so i sin tur beror på hur medveten man är. Då menar jag inte bara medveten om, utan än viktigare medveten om vem, vad man är. Att det egentligen är den medvetenheten, Självinsikten som leder all personlig och andlig utveckling.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

kim1980
6/16/16, 3:33 AM
#2

Men demoner tolkar inte jag i mig själv . Mer om en går bort som var elak i mot någon . Så kan jag anses möjligen demon i så fall mer troligt tycker jag . El jag uppfattat det så hitt tills. . Annars tycker jag mer att levande folk ska tysta ner det dem upp lever . Det sabbar ju det hela kan göra. Som inbillning nått ej tål alls i andligt syfte. . Lika så blanda in visa psykiska sjukdomar. . Där ska man sortera äpple päron tycker jag. . Tack lov jag så pass gjord nära stark i det här ämnet.. Det beror helt klart hur man är som person. Och på vilket sett.. Jag har sett skräck exempel med hur folk kan sabba en människa i verkliga livet.. Dvs förvärra i stället För hitta väg för människan som passar den det gäller.. Visa bör få tryckt stöd . Finns mycket olika vägar Med hitta sig själv först. Innan det andliga så man kan skilja på olika energier. Dvs veta om är en själv el utomstående el närstående el ex gott bort. . Oftast kan jag skilja på det där .. Finns mycket säga över lag. . Men eftersom är så induvelt olika så är det omöjligt ge nån okänd person bra råd. . Jag fassar mest över när dem blir rädda ger upp sen.. Vilket jag har läst ofta om folk i många år.. Så var försiktiga som sagt gott folk !

Upp till toppen
Annons: