Annons:
Läst 1612 ggr
Blueberry95
5/9/16, 6:49 PM

Någon själ som vill hjälpa mig?

Jag undrar om det finns någon mottaglig som skulle vilja läsa av mig. Kan självklart betala om det skulle behövas :) Är för lat för att gå till ett medium, men skulle verkligen vilja få reda på en del saker. En sak som jag inte kan släppa och som jag har undrat över i flera år är vem jag kommer att träffa och när. Har väldigt svårt att få kontakt med killar av någon anledning, och de som är intresserade av mig är jag inte alls intresserade av och tvärt om. Det skulle ge mig en sådan trygghet att få ett svar på den frågan, även om jag vet att framtiden ändras beroende på de valen man gör. Tränar själv på att läsa av osv men är inte riktigt där en :) pma gärna

Annons:
[Wildfire]1
6/14/16, 1:02 AM
#1

Du är ung och du har många funderingar, tankar, känslor att gå igenom. Det du bör göra är att få klarhet i dig själv, vem du är, vad du vill, vad du tycker är roligt, intressant, skaffa dig erfarenheter. Jag känner att du fortfarande har för lite mark under fötterna.  Det är jätteviktigt att du formar dig själv, har drömmar och mål och går efter det.  Låt inte en kille gå i första hand. Du går alltid i första hand!   Sen när du skapat dig erfarenheter, intressen, ett sätt att uttrycka dig på som du känner är DU,  då tror jag att du kommer att träffa många killar. Första och andra kanske inte är rätt, men ändå en erfarenhet, men sen kommer han som gör att ni träffas på grund av att ni har samma värderingar, intressen och framtidsutsikter. 

Ser att du ev träffar honom på en resa.  Koncentrera dig på dig själv och vad du gillar att göra, då attraherar du den rätte på vägen :)

Gr8ness
6/18/16, 4:44 PM
#2

Hejsan! Ja alltså det är nog lite det att våra själar har valt olika liv här på jorden. Vissa har mer motgångar, alltså läxor och saker vi ska ta med oss att växa av, än andra. Sen skapar vi nog oss mycket problem också med att tex "tänka ner oss själva". Detta är nåt jag personligen jobbar med. Jag är över 30 år gammal och inte tyckt mig fått uppleva en riktig kärlek än. Inte nåt som fått fördjupas eller bestått iaf. Och ändå så är det just det jag som mest har längtat efter. Jag undrar många gånger varför jag inte kunnat få ha ett tryggt och långvarit förhållande för jag tycker mig vara en väldigt vacker människa både i mitt yttre och inre och jag har väldigt mycket kärlek att ge av mig själv. Men så har det så klart inte allltid varit. Men nu tycker jag så mer än någonsin. Ändå är jag väldigt ensam trots försök att få kontakt med killar. Och så har jag fått avvisa dom som jag inte kan falla för. (Skulle nog också behöva vägledning här) Sorgen över detta har gått väldigt mycket upp och ned. Men är det nåt jag aldrig gör är att jag inte tappar hoppet. Om det är det du mest längtar efter så gör du allt det för arbete du behöver göra för att så småningom dra till dig den bästa killen för dig. Alltså självarbete i form av att läsa allt du tycker känns rätt för dig om personlig utveckling och hur du ska göra för att stärka ditt inre. Även att du lyssnar på sånt på youtube, det finns massor. Även på TED- föreläsningar. Meditation finns på youtube i alla möjliga former. Bara sök på vad du känner att du behöver utveckla eller har brist av. Lär känna dig själv och lär dig bli galet kär i dig själv. Öva öva öva…sen tror iaf jag att den bästa så småningom kommer korsa din väg. Jag som sagt väntar än men jag har haft mycket gammalt skräp att rensa ur mig också och fortfarande har. Men inte ger jag upp. Winners never quit, quitters never win😃

retep
6/18/16, 5:44 PM
#3

"(Skulle nog också behöva vägledning här)" Kärlek och relationer och som det mesta i livet handlar om förhållningssätt! Hur vi t.ex. väljer att förhålla oss till personlig kärlek, till de vi möter, till att skapa ett förhållande. Tänker att vi allt för ofta är kritiska, bekommer och sätter etikett och redan där begränsat oss kring hur vi själva förhåller oss till människor vi möter, till någon som skulle kunnat bli en partner i ett förhållande. Attraktion är inte alltid något bi bör avgöra vid första ögonkastet. Attraktion kan växa fram och mogna om vi är öppna och ser till den andres personlighet och egenskaper. Först och främst behöver vi ha, Kärleken i oss själva, Universell kärlek, kärlek till livet.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Upp till toppen
Annons: