Annons:
Läst 1257 ggr
[Honesta Amore]
2016-04-26 00:50

Framtiden

Hej jag undrar om det är möjligt om ens andliga vägledare kan ge än glimtar av sin egna framtid? För det har hänt extremt många gånger att jag har vetat vad som ska hända innan det faktiskt händer vilket har gjort att jag har kunnat undvika många tragiska situationer…

Annons:
[Hukanson]
2016-04-26 08:06
#1

Det är skillnad på precognition och uppenbarelser…det första upplever man på egen hand och det andra blir en medvetet givet… Precognition är en förmåga att se vad som snart ska ske och hända i korta drömliknande bilder….exakt vad eller vem som är källan till informationen kan diskuteras. Uppenbarelser givna av någon annan uppenbarar en vision eller en vilja, en kraftfull plan. Du känner din andliga vägledare bäst…är han kapabel till uppenbarelser?

[Honesta Amore]
2016-05-02 16:01
#2

Ja jag tror det, jag har pratat med honom/henne (brukar byta skepnad ofta) några gånger å min vägledare försöker alltid förvarna mig om saker. Men oftast så kommer jag inte ihåg vad det är föns några min innan det faktiskt händer. Jag skulle nog säga att min vägledare är ganska finurlig av sig men han svarar inte alltid när man söker hen

[Honesta Amore]
2016-05-02 16:01
#3

Ja jag tror det, jag har pratat med honom/henne (brukar byta skepnad ofta) några gånger å min vägledare försöker alltid förvarna mig om saker. Men oftast så kommer jag inte ihåg vad det är föns några min innan det faktiskt händer. Jag skulle nog säga att min vägledare är ganska finurlig av sig men han svarar inte alltid när man söker hen

Upp till toppen
Annons: