Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Aktuella världshändelser Andlig utveckling - Psykologi Astrologi Boktips Bön - Invokation - Affirmation Chakran - Psykiska kroppar - Hälsa Devor - änglar - naturväsen Esoteriskt/Teosofiskt Evenemang - Retreats - Kurser Gud Healing - Hälsa Hjärtat - Kärlek Humor Inspiration-Förebilder Konst - foton Livsprocesser - Utvecklingsproblem Ljusarbete - Tjänande Läsvärt - tänkvärt Meditation Medlemspresentationer Medvetande - själen Musik - Film - Youtube OT - off topic Om sajten/om iFokus Omröstningar - undersökningar Ordförklaringar Själen - anden Stjärn - Änglamänniskor Tal och symboler Universum Upplevelser Övrigt
Övrigt

Drömtolkning!

2016-04-16 19:26 #0 av: missmagicscabinet

Hej! Jag har skrivit en hel hög med inlägg om drömmar och hur man kan tolka sina egna drömmar. Tänkte länka till dem här! 

Allmänt om drömtolkning och dess historia. Grunderna: Drömtolkning.

Magisk tro om drömmar: Drömmar och magiskt arbete.

Drömsymboler:

Drömsymboler del 1: Inbrott.

Drömsymboler del 2: att flyga och resa i drömmar.

Drömsymboler del 3: hus i drömmar.

Drömsymboler del 4: döden i drömmar

Enjoy! 

Anmäl
2016-05-04 13:40 #1 av: The_iller

Hejsan! Wow Tack för det intressanta läsningen. Och tack för att du skriver så enkelt och med lite humor. Det gillar jag. Hihi
Jag kommer definitivt att läsa mer från din blogg. :)

Anmäl
2016-05-04 13:42 #2 av: missmagicscabinet

#1 åh tack så jättemycket! Din kommentar gör mig verkligen glad! Skrattar

Anmäl
2017-01-06 13:15 #3 av: missmagicscabinet

Tänkte uppdatera här med nya drömartiklar :) 

Drömsymboler del 5: Nakenhet i drömmar! Pinsamheter! OMG!

Drömsymboler del 6: Hur drömmar slutar och vad det betyder

Drömsymboler del 7: Att tappa tänder i drömmar

Drömsymboler del 8: mardrömmar och skrämmande drömmar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.