Annons:
Läst 3196 ggr
sailorjupiter
2016-04-07 22:42

Medium i Uppsala

Hej!

Detta blir mitt första inlägg på detta forum och jag är inte så haj på hur det fungerar här ännu.

Jag är 21 år, tjej, och söker efter ett medium i Uppsala, gärna för billig peng men såklart allra helst gratis då jag har ganska luddig ekonomi. Om jag ska vara riktigt ärlig då. 

Känns även mer seriöst på något sätt om typ något "hobby-medium" skulle kunna ställa upp billigt, än alla internetsidor som kostar halva inkomsten där man inte ens har någon aning om de luras eller inte.

Skulle helst vilja ses i verkligheten men telefonsamtal går bra först om så skulle önskas. Priser kan vi ju förhandla osv.

Om du är medium i Uppsala, snällllllla svara! Om du annars läser detta och kan tipsa på bra medium i Uppsala så är det också väldigt välkommet! Vilka som helst, och har ni erfarenheter av dem??

Tack på förhand om någon svarar :))))

Annons:
Tjeja
2016-04-20 14:46
#1

Kontakta Föreningen Sanningssökarna i Uppsala. De har kontakter med medium både lokalt och nationellt och bjuder in till seanser, meditationer osv. De drivs ideellt och föreningens kontaktpersoner är inte så datakunniga, därav minde "flashig" webbsida. (föreningen finns i sthlm också.)

Hur som haver, kontakta dem så kan du säkerligen får hjälp, tips och råd.

Sanningssökarna i Uppsala

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Upp till toppen
Annons: