Annons:
Läst 1242 ggr
SEG93
2/17/16, 4:07 PM

ödet eller ?

Har sedan några år tillbaka haft en svår relation från och till med en människa men där finns dock mycket kärlek. Underliga situationer uppenbarar sig varje gång jag försöker ta avstånd från denna människa. De gånger mina tankar är på den människa har det hänt flera gånger att den hör av sig inom kort. En gång hade vi inte pratat på flera veckor. Jag va ute på en kvällspromenad med hunden och kollade upp mot stjärnorna och bad med hela mitt hjärta om hjälp för att jag saknade människan . En sekund senare får jag ett sms från denna person. väldigt märkligt men mäktig upplevelse. Jag stod vid bussen förra veckan kände en stark närvaro utan att titta mig omkring , vänder mig om och där står denna människa cirka 7 meter bort då jag bara endast någon sekund tidigare tänkt på den. Är detta en slump eller finnas det en mening med att de här sakerna händer ? Jag känner ofta av mycket känslor, har även på senaste tiden känt att något vakar av mig, något slags skydd.

Annons:
natsage
2/19/16, 11:58 AM
#1

Hejsan! 

Det kan mojligtvis vara sa att ni har en stark, spirituell kontakt MEN det betyder ocksa antagligen att du har en valdigt stark intuition! 

Det ar sjalvklart inte en slump, om du fragar mig! 

Alla svara (och latta) relationer man har i sitt liv ar dar for att lara en nagonting om sig sjalv, det kan mycket val vara sa att dina andliga guider 'puffar' dig for att inse vad det ar du har att lara av den har personen! 

Med Varme och Ljus

xx Nat Sage

Upp till toppen
Annons: