Annons:
Läst 1618 ggr
mike gbg
2016-02-04 14:04

Medium

Finns det något bra medium i Göteborg som som verkligen berättar vad dom ser eller hör

Annons:
Elliid
2016-02-05 19:46
#1

Går utifrån att du redan googlat efter det. Har du testad någon av dom som kom upp? Vad menar du med"verkligen berätter vad dom ser"?

[Lummer]
2016-02-05 19:58
#2

Benny bor väl i göteborg? Har hört att han ska vara bra men har inte träffat han.

mike gbg
2016-02-12 10:34
#3

menar att inget ska förskönas eller förenklas

Elliid
2016-02-14 15:34
#4

#3-Ok. Om man får fråga- vart kommer denne tanken ifrån, vart upplevde du att någon gjorde just det?

mike gbg
2016-02-15 16:14
#5

en misstanke ja mycket som stämde bakåt som gjorde mig förvånad men blev undvikande efter det

Elliid
2016-02-15 19:56
#6

#5-Ok. Har du då frågad just den personen i fråga då om det (efter händelsen/intrycket) för att fa se om din misstanke faktiskt är korrekt eller om det kanske var nåt helt annat ev.?

Annons:
mike gbg
2016-02-25 18:49
#7

gick en gång extra senare och fick samma känsla så jag tänkte se om det finns nån mer i gbg att gå till

kanske kunde personen inte se mer det vet jag inte så det är inget klagomål

bara mer nyfikenhet

Elliid
2016-02-26 23:03
#8

Ok.

Ifall Du inte hittar någon som passer direkte per Google,

hadde mitt råd varit att kanske kolla inn på "esoterik.se"-sidan.

Lycke till!

Ibbans
2016-04-05 22:40
#9

Hej,

En tanke. Vill du verkligen gå till någon som berättar en massa saker som ska hända dig….är det inte bättre att lyssna på sin egen röst och i så fall hämta hjälp av någon som kan ställa frågor så du kan hitta din egen röst?

Har själv gått till flertalet medier. Alla säger olika saker. Skulle tex ha träffat min soulmate och gift mig för längesedan samt fått fler barn. Nope, inte hänt. Då blir det skuldbeläggande istället….har jag inte varit på rätt ställe, borde jag gått på den där festen….osv.

Nu lyssnar jag på mig själv istället, det är jag som skapar min framtid och jag tar hjälp av personer som ställer de rätta frågorna som för mig framåt i mitt eget vetande.

Sedan är det en annan sak att få kontakt med personer som lämnat jordelivet. Men med dem kan man aldrig tvinga till sig en kontakt, de kommer ju om de vill och ha något att säga.

Hade själv min morfar som en dag "stod" i hallen. Han finns med sedan dess som ett fint stöd och jag kan själv prata med honom.

Hälsningar,

H Ibbans

Flowerpower67
2016-04-06 09:21
#10

Tror också på detta att lyssna på sig själv och sin egen intuition mer, hade ett medium berättat hela mitt liv för mig när jag var yngre hade jag nog hoppat av tåget lite tidigt!

Alla dessa upplevelser vi går igenom under ett liv är ju lärdomar som format oss till dom vi är i dag, som jag ser det har vi också kommit överens med våra guider innan vi kom hit till jorden i detta livet, att vi skulle lära just det vi gör.

Men att få tröst och stöd med hjälp av sina medmänniskor och kanske även en bra andlig rådgivare kan vara skönt, jag använder mycket änglakort och pendel för att få lite hjälp på vägen ibland, men besluten måste ju ändå komma inifrån mig själv.

Så känner jag, men säkert inte alla med mig, många vill ha en "quickfix" och tydliga svar på hur dom ska gör i livet, då blir det väldigt viktigt så klart att hitta ett medium som kan se rätt saker, de som är på riktigt tror jag inte jobbar så, de låter dig själv hitta svaren.

Ljus och kärlek <3

[LarssonA]
2016-04-07 14:24
#11

Hasse Nyander

Upp till toppen
Annons: