Annons:
Läst 1440 ggr
Sagaliten
2016-01-18 19:01

Mitt magiska hjärta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som kan känna in något om vart detta hjärtat kommer ifrån? Det uppenbarade sig en torsdagnatt och efter att jag tackat så väldigt mycket för hjärtat och sa att jag alltid kommer bära med mig det i hjärtat, men om de kunde vara snälla och ta bort det så jag slapp betala något när jag väl flyttar. Och under ca 2 månaders tid så bleknade det sen sakta bort. Högra bilden är tagen på en tisdag och då var där fortfarande lite rester kvar, men på torsdagen fanns där inte ett spår kvar. Och nej, finns ingen logisk förklaring eller möjlighet till detta 😊

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Annons:
cookies1994
2016-01-18 19:05
#1

Du har ju uppe en app på bilden till höger där det står något om "Paint" vad är det för något?

maja098
2016-01-18 19:18
#2

#1 Det TS har målat det svarta med kanske :)

cookies1994
2016-01-18 19:21
#3

#2 ok.

Sagaliten
2016-01-18 20:17
#4

Exakt. Jag har målar runt på den högra sidan för att det är sp himla svårt att se det annars. Och var dessutom tvungen att lägga in det i ett program för att lägga bilderna sida vid sida så, så att man kan jämföra dem för art se skillnaden.

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

natsage
2016-02-15 10:44
#5

Vilket fint litet meddelande du fick =)

<3

xx Nat Sage

Sagaliten
2016-02-16 23:29
#6

#5 Ja verkligen. Kommer alltid finnas med mig ❤️

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Annons:
Upp till toppen
Annons: