Annons:
Läst 1395 ggr
Sagaliten
1/10/16, 2:00 AM

Månens magi, olika faser

Hittade nyss en lite intressant sida med månmagi om vad man ska göra vid olika månfader och så. Tyckte inte jag hittade någon riktigt bra undergrupp heller för är ju inte ritigt astrologi så hoppas övrigt är okej 🙂

Tex så är det nymåne nu på söndag ju och "denna fas står för pånyttfödelse. Det är en tid för att utföra ritualer som handlar om att locka till sig någonting nytt. Det kan handla om en ny kärlek (kom bara ihåg att du inte kan jobba med att en speciell person ska bli förälskad i dig utan bara be om att kärleken ska komma in i ditt liv), ny början, börja nytt projekt, skaffa en ny vana."

Himla spännande tyckte jag i alla fall
http://www.nerthus.n.nu/esbats#rubrik2

Nattinatt alla

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Annons:
Tarotstollan
1/10/16, 2:38 AM
#1

Länken funkar inte.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Sagaliten
1/10/16, 4:19 AM
#2

Skumt, men då provar vi igen 🙂

http://www.nerthus.n.nu/esbats#rubrik3

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Tarotstollan
1/10/16, 4:25 AM
#3

Den går att läsa!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

fridelfina
1/10/16, 9:56 PM
#4

Tillägg till ovanstående i inlägg 0 ang årets första nymåne som står på samma sida som länkats till i inlägg 2: 

"Nymåne – Vid 1:a nymånen ber du månen om att följa dig med energi, mat, pengar, kläder och värme. Lägg pengarna i fönsterkarmen tills du är i stort behov av pengar. Låt ljuset skina på pengarna. Nästa nyår ska du se att pengarna ligger kvar och det du bad om har du haft nog av hela tiden."

 
 

[Lummer]
1/11/16, 5:59 PM
#5

Mitt antivirus fick tokspel…

Sagaliten
1/12/16, 12:08 AM
#6

#5 Jasså, konstig. Men om du går in på min blogg så har jag lånat texten från den sidan. Där lär inte vara några varningar 😉 Använder paddan nu så kan inte lägga ut länk men det finns att klicka på i min text under inlägget. Är ett rätt nytt inlägg så borde va lätt att hitta 😊

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Annons:
Upp till toppen
Annons: