Annons:
Läst 1940 ggr
Sagaliten
1/6/16, 9:12 AM

Vad är Elixir och hur gör man det?

Vad är Elixir och hur gör man det? Kikar på kurser där ena står det innehåller att göra Elixir och har googlat lite men känner att det blev mer rörigt än ovetskapen. Vill ju veta vad utbildningen innebär innan jag väljer och resterande bitar förstår jag men inte just detta. Hoppas någon här kan hjälpa mig 😊

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Annons:
[Loet]
1/6/16, 5:26 PM
#1

Hej. tror närmast att du ska söka på  Häxor eller Wicca iFokus, dom kan kanske ge dig råd.

Sagaliten
1/6/16, 8:36 PM
#2

😕 Okej, började på healing som hänvisade mig hit, men då får jag se om jag letar vidare där. Tack för förslaget.

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Christina_46
1/7/16, 2:43 PM
#3

Det går visst att göra elixir av kristaller. Man lägger kristaller i vatten. Hur länge vet jag inte. Kanske värt att prova.

Sagaliten
1/7/16, 3:36 PM
#4

#3 har fått veta nu Christina_46 Men jag har valt att lägga till några steg från det jag fick i kursmaterialet. Sätter mina egna inom parentes så du vet det. (- Börja med att rena kristallen genom att lägga den i ett glas och häll i salt, sen sköljer du en stund med kallt vatten) (- Därefter meditera kort och öppna upp och be guider och änglar och universum att fylla den med helande krafter och energier. Tacka och stäng ner) - Ta ett glas fyll det med kallvatten - Lägg i en bergkristall - Låt stå i rumstemperatur över natten - På morgonen så dricker du av vattnet. - Vill du inte lägga bergkristallen i vattnet så kan du lägga den bredvid glaset med vattnet. Sista punkten eller valet är jag dock skeptiskt till om man inte lägger till att man i andra punkten ber dem att låta kristallens energier föras över till vattnet under natten. Men skulle själv välja att lägga den i vattnet.

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Upp till toppen
Annons: