Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Aktuella världshändelser Andlig utveckling - Psykologi Astrologi Boktips Bön - Invokation - Affirmation Chakran - Psykiska kroppar - Hälsa Devor - änglar - naturväsen Esoteriskt/Teosofiskt Evenemang - Retreats - Kurser Gud Healing - Hälsa Hjärtat - Kärlek Humor Inspiration-Förebilder Konst - foton Livsprocesser - Utvecklingsproblem Ljusarbete - Tjänande Läsvärt - tänkvärt Meditation Medlemspresentationer Medvetande - själen Musik - Film - Youtube OT - off topic Om sajten/om iFokus Omröstningar - undersökningar Ordförklaringar Själen - anden Stjärn - Änglamänniskor Tal och symboler Universum Upplevelser Övrigt
Övrigt

Brukar ni avlägga nyårslöften?

2015-12-31 13:43 #0 av: missmagicscabinet

Brukar ni avlägga nyårslöften

Vad i så fall? Glad

Anmäl
2015-12-31 16:48 #1 av: K.R.J.T

inga nyårslöften direkt, utan har skrivit ett brev med saker jag vill ska uppfyllas eller ska förändras under året.

1 roligt jobb, man brinner för.

2. fortsatt andlig utveckling.

3.hitta bra vänner man kan lita på.

Anmäl
2015-12-31 19:15 #2 av: Tarotstollan

Nej, kan aldrig komma på något som jag faktiskt följer och inte bryter direkt.Skämtar

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2016-01-01 14:18 #3 av: NiklasTyreso

Ja, jag skriver ner nyårslöften på en lapp som jag förvarar länder sängkampans fot (nära till hands för att läsa ibland och utvärdera).

Det viktiga är att mer och mer göra det jag skrivit, inte att haka upp mig på om jag ofta bryter mot nyårslöftena.

Nu står fem punkter. Tre är att fortsätta jobba med goda vanor som jag haft som löften tidigare. En är helt ny och en har inte stått på listan tidigare. Alla punkter kan kännetecknas som goda vanor men en av punkterna är av mer andlig/religiös karaktär.

Anmäl
2016-01-03 22:23 #4 av: [Biancalice]

Ja, brukar skriva en lista med mål och önskningar för året. De blir dock inte alltid uppfyllda ;)

Anmäl
2016-01-04 17:57 #5 av: [niklaeri02]

Jag har inte avlagt nyårslöften...Men har en känsla av att de flesta inte besannas ändå Skrattar

Anmäl
2016-01-29 20:26 #6 av: K.R.J.T

det man vill skapa i livet kan man skapa om man verkligen vill det.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.