Annons:
Läst 1939 ggr
Blueberry95
2015-10-26 12:11

Konstig händelse vid OBE

Hej! Jag vet inte riktigt om det här är rätt forum men jag chansar :) För ett par dagar sedan på morgonen när jag vaknade bestämde jag mig för att försöka astral resa eller vad det heter. Men när jag skulle separera från kroppen kände jag först något som tryckte vid min axel och typ halsen (det kändes som en energi), och sen var det något uppifrån som åkte in i min kropp. Det känns som det fyllde upp kroppen. Och det känndes som att det var energi format som min kropp. Jag blev inte rädd eller tyckte att det var obehagligt, tvärtom. Jag gick up efteråt och kände mig full med energi. Är det någon som varit med om liknande?

Annons:
Ghosthunter
2015-10-31 19:10
#1

Eftersom det var format som din kropp, har jag en teori. Det kanske var din astralkropp som hade varit ute och rest lite och kom tillbaka till din fysiska kropp igen?

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Pewlina
2015-11-21 12:43
#2

Jag hade samma tanke när jag skulle lägga mig för 3 veckor sen. Jag var så trött på att försöka få glimtar in i mitt högre jag så jag sa ungefär "Nej nu fasen ska jag ut och åka. BRING IT ON!" Jag bad i princip hela cosmos att visa vad de gick för. Tyvärr så gick de inte så bra för min kropp framkallade en panikångest attack, men som jag då inte hade någon aning om vad de var. Kroppen kunde inte hantera allting som var på gång. Du kanske går igenom någon slags föreberedelse som jag inte hade tålamod för? 

Jag önskar dig iallafall en lycklig resa nästa gång! ❤️

Blueberry95
2015-11-23 22:53
#3

#1 Kan ha varit. Men om det var min astral kropp, vad var det då för medvetande som iakttog händelsen? Jag menar att det kändes så avlägset. #2 Tror också att det kan ha varit någon slags förberedelse. Känner mig iallafall modigare ju mer som händer, positivt som negativt. :) man får nog ta en sak i taget.

Ghosthunter
2015-11-24 10:50
#4

Din själ naturligtvis, Blueberry!😎

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Blueberry95
2015-11-24 11:58
#5

#4 Intressant! Kan du inte berätta mer? Om det var min själ hur kunde jag då iaktta den?

Ghosthunter
2015-11-24 13:38
#6

Hahaha….det vet jag inte?….jag missuppfattade ditt svar😃

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
Blueberry95
2015-11-24 14:28
#7

Haha okej😂 missuppfattade nog även mig själv

Upp till toppen
Annons: