Annons:
Läst 1452 ggr
ShegoFan12
7/15/15, 10:15 PM

skum sak hände för några dagar sen..

en lite skum grej hände för några dagar sen, jag och några personer skulle gå på en marknad men eftersom vi skulle dela upp oss så skulle vi få varandras mobilnummer. Min killkompis var den enda som kunde få mobilnummer för jag och 1 till hade inte mobilerna med oss. Sekunden innan den 3 personen skulle säga sina 4 sista siffror i numret så hörde jag en röst i mitt huvud som sa 4 siffror, tex 0842 och sekunden efter så sa personen dom siffrorna jag fick i mitt huvud och jag visste inte ens den personens mobilnummer… jag tyckte det var lite läskigt.. är ju lite svårt att gissa och få rätt..

kan någon förklara?? har ni upplevt liknande??

Annons:
Gaiatri
7/16/15, 7:26 AM
#1

Det händer ibland att det som någon tänker på förmedlas till oss innan personen uttalar det. Jag tycker att det oftast sker som i det här fallet precis innan personen tänkt säga något. Jag tänker att vi antingen uppfattar det någon vill förmedla till oss eller att det är något i gruppsinnet (gruppmindet) som vi tillsammans delar som någon uttalar. En person kan ibland vara den som uttalar något som finns i det kollektiva sinnet. Vi delar tankemateria med de vi är i kontakt med.

Sajtvärd på Andlig utveckling

Puska
7/23/15, 8:59 PM
#2

Hej.

Intressant upplevelse! Jag tror att många har den här typen av förnimmelser och andra översinnliga upplevelser nån gång under livet. Bara att det är inte alltid man vågar berätta om dom.

Vi har inom oss många oanvända förmågor. Intuition, telepati, klärvoajans mm. Chackrat i vårt  solarplexus är den som fångar upp folks mentala vågor. Specielt de som riktas emot oss. Dessa inre sinnen kan också utvecklas med medveten närvaro och mantrameditationer.

Hoppas du får förståelse för din erfarenhet!

Upp till toppen
Annons: