Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Aktuella världshändelser Andlig utveckling - Psykologi Astrologi Boktips Bön - Invokation - Affirmation Chakran - Psykiska kroppar - Hälsa Devor - änglar - naturväsen Esoteriskt/Teosofiskt Evenemang - Retreats - Kurser Gud Healing - Hälsa Hjärtat - Kärlek Humor Inspiration-Förebilder Konst - foton Livsprocesser - Utvecklingsproblem Ljusarbete - Tjänande Läsvärt - tänkvärt Meditation Medlemspresentationer Medvetande - själen Musik - Film - Youtube OT - off topic Om sajten/om iFokus Omröstningar - undersökningar Ordförklaringar Själen - anden Stjärn - Änglamänniskor Tal och symboler Universum Upplevelser Övrigt
Aktuella världshändelser

Förändringen en Dom?

2015-07-01 15:37 #0 av: Hukanson

Företrädare för många religioner i västvärlden kommer samman för att samtala om vad det är som händer nu i världen...Världsanden. Alla är överens om att det sker en förändring som är allvarlig för var och en av oss.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2015-07-02 14:45 #1 av: mulac

Intressant!

Anmäl
2015-07-02 17:40 #2 av: retep

Det här handlar ju inte om "världsanden"! Det är ju mest politik och amerikansk propaganda!
-Förändring är i sig något naturligt och och ofrånkomligt!
Frågan är vad mänskligheten gör för att den skall vara solidarisk, harmonisk och berika naturen, livet och mänskligheten!

Anmäl
2015-07-02 17:59 #3 av: Hukanson

Harmonisk miljömedveten solidaritet låter väl politiskt det också. Antagligen är det vad Världsanden talar till Dig som.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2015-07-02 19:02 #4 av: retep

Nej! Så funkar det inte för mig!
För mig är harmoni, miljömedvetenhet och solidaritet andligt, något jag är! Inte ett politiskt ställningstagande!
Hur vill du definiera "världsanden"?

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.