Annons:
Läst 2864 ggr
Liberate
2015-01-26 10:36

Riktig rensning! Söker expert i GBG

Hej på er. Jag söker efter tips på en duktig person i Göteborgstrakten (4-5 mils omnejd ungefär) som verkligen kan rensning och healing. Personen får gärna ha kunskap om implantat också.

Något har hänt mig. Något tar min energi. Något tömmer mig. Jag blir tröttare, smalare, gråare, blekare, rynkigare och mörkare under ögonen för varje vecka som går. Jag är bara 28 år och allt började efter en ritual i Egypten med en person… som ni kan se i tråden 
http://andligutveckling.ifokus.se/discussions/54aa6b70ce12c40e580019b2-ritual-med-ond-holy-man-i-egypten-mar-daligt?discussions-1

Tacksam för era tips =)

Ha en underbar dag.

-Här diskuterar vi allt som rör den andliga utvecklingen, vilket ju i grunden är integration av själen i personligheten. Vi kommer också att försöka reda ut begreppen och skillnaden mellan personlig och andlig utveckling.
  • Redigerat 2021-05-14 13:16 av FataMorgana
Annons:
Älvan
2015-01-29 08:44
#1

Oj. Men man måste vara försiktig med vilka man låter påverka sin eteriska kropp/chakran osv. Du kan själv läka mycket på en gång. Sätt dig ner o blunda. Tänk på personen exv i Egypten. (En person i taget) se den för din inre syn. Se efter om du någonstans ser "energibubbla". Säg till personen att du tar tillbaka din energi nu. Sträck ut dina "energihänder" och plocka ut din energi ur dennes kropp. Se hur du renar den genom guldregn el guldfilter. Se att energin är endast din. Stoppa in den i din kropp där det känns bra. Gör detta med alla personer och situationer du misstänker tar din energi. Det har hjälpt mig enormt. Denna blogg har många tips på vad du själv kan göra. Akta dig för att låta andra manipulera dig ens om de anses som "experter". En del är onda. En del är okunniga. Resultatet katastrof i vissa fall. http://thecarlafoxblog.blogspot.se/?m=1

[vykke]
2015-01-29 17:41
#2

När jag var psykotisk, pga cannabis… lite senare i en dröm (4 år senare?) kallade jag på Ärke-Ängeln Gabriel… han resnade och skyddet sattes på igen… när jag vaknade var min psykos typ borta. Ängeln Gabriel kanske kan hjälpa dig :) Men jag vet inte

[vykke]
2015-01-29 17:42
#3
[vykke]
2015-01-29 17:54
#4

Sen finns det bra medicin också man kan be om :)…

anette02
2015-02-01 04:16
#5

Försök be till ärkeängeln Mikael ! Rafael! Känns kanske overkligt början.. som för mig,  av andra skäl.. ( rening skydd etc) .. Men inte längre! Har verkligen hjälpt! Försök!

[Shaman Wolf]
2015-02-01 18:38
#6

Liberate 🌺

Nu tror jag mig förstå din starka reaktion mot andliga guider inne på Ön och din misstänksamhet mot ljuset.Inläggen togs ju bort där just för dom har vissa regler som säger att exempelvis inte ordet demon ska förekomma och det får vi så klart ta hänsyn till i all den tid det finns många unga sökande på just den sajten.

Var på min vakt ska jag erkänna och ville inte svara på dina inlägg för jag förstod inte vad det är du fått gå igenom i Egypten.

Tyvärr känner jag inte till nån i Gbg och misstänksam jag fått lära mig genom åren att vara genom forum och seriositet kommer jag inte att gå in och känna av dig men några råd kan jag ju ge i alla fall förutsatt att det du skriver verkligen stämmer och är sant.

Man blir misstänksam för tyvärr finns många som via forum driver med andliga om andlighet så förstå mig rätt där,det är inte riktat till dig som person alls utan jag har helt enkelt fått lära mig att allt är inte äkta för många delar med sig av olika saker och scenarion som över huvud taget inte hänt.

Men tillbaka till dig nu Liberate så skulle jag tipsa dig om att uppsöka en shaman men främst skulle jag vilja peka på,vad var det som hände som fick dig i sån obalans ?

Det finns tyvärr människor som kan manipulera med sinnen och behöver inte vara det minsta andligt alls så ta en titt på situationen du befann dig i med den här mannen från butiken.

Vad gjorde han,vad sa han som påverkar dig så starkt än idag efter resans slut? vad är det som håller fast Dig i vad som skedde i Egypten ?

Det här behöver inte vara några onda väsen utan ren manipulation från en man som ville påverka Dig.

Om det nu rör sig om olika väsen som besitter dig kan en duktig Shaman hjälpa dig genom låsningarna och ta bort sånt som inte hör hemma i din aura och ande.Det här är en ganska jobbig process om man "verkligen" råkat ut för det negativa vilket tack och lov ändå är sällsynt.

Jag tror vi är på helt fel sajt att diskutera detta så Gaiatri får ge en liten spark därbak och knuffa in oss på Druid-Shaman istället😉

Annons:
Upp till toppen
Annons: