Annons:
Läst 1872 ggr
amreyas
2014-09-03 18:35

behöver hjälp

hej jag är en tjej som under alla mina 25 år har förstått att jag föddes med en speciell gåva. först vill jag säga att jag varken dricker alkohol, tar droger eller har några speciella psykiska svårigheter. men jag har alltid vetat saker, kännt vad folk "tänkt". tex en gång sa jag grattis åt en kompis som skulle gifta sig, men hon hade inte berättat för någon. jag får som en bild eller tanke liksom som om jag får information. drömmer sanndrömmar, vet vart saker är som folk tappat bort. det är inte så att jag hör röster eller "ser" mer känner. jag känner starkt av energier osv osv. nu undrar jag om någon skulle kunna hjälpa mig att utvecklas och förstå? jag har tänkt att jag blivit galen till och från men kan inye neka att det är sanningen. har jag ovanlig uppfattningsförmåga? eller snappar jag upp information på ett normalt sätt? jag är en logiskt tänkande människa men nu behöver jag hjälp, det har pågått allt för länge och för inte så länhesedan förhindrade jag en olycka, jag vill kunna hjälpa fler..

Annons:
hellowithin
2014-09-06 23:53
#1

Mediterar du? Om inte, börja med det som steg ett. Den bästa vägledaren har du inom dig själv.

Hunabku
2014-09-24 23:15
#2

Hej!

Du har en begåvning som du bör ta vara på.  Vet inte hur öppen du är men du kan läsa dessa bifogade texer för att få mera information.

Hunabku
2014-09-24 23:15
#3

och denna…

[Hukanson]
2014-10-06 00:25
#4

Kontakta folket på Övernaturligt, de gillar energikänsliga människor. Tyder på medial begåvning.

Upp till toppen
Annons: