Annons:
Läst 2446 ggr
Blueberry95
6/17/14, 2:51 PM

energi i kroppen

Hej! Jag är ganska ny innom andlig utveckling så jag vet inte så mycket en, så jag undrar en sak. I bland när jag ska gå och lägga mig och ligger i sängen och slappnar av, eller när jag mediterar så får jag rysningar längs huvudet och nacken och i bland i ansiktet. Men bara på ett ställe åt gången, inte i hela kroppen. Även fast det är varmt i rummet får jag krypningar. Kan det vara energi jag känner av eller vad är det?

Annons:
lizaohman
6/18/14, 2:36 PM
#1

Javisst är det energier! När du mediterar eller kontemplerar så samlas energier runt dig, särskilt huvudet. Det är vännerna på andra sidan som passar på att försöka komma i kontakt med dig. Försök känna in vilken känsla du får i kroppen när de kommer nära!

Blueberry95
6/20/14, 8:29 PM
#2

tack för svaret :) vad häftigt. Först var jag lite rädd, men nu känner jag mig trygg varje gång det händer.

lizaohman
6/21/14, 10:11 PM
#3

Bäst är att sitta rak med händerna i knät och fötterna stadigt förankrade när man kontemplerar eller mediterar. Och gör det inte i sängen, försök hitta en bra plats där bara du kan sitta i lugn och ro.

[kajmal"]
6/24/14, 11:29 AM
#4

min energi vatten !

Dioramabyggare
4/5/20, 11:45 PM
#5

#0, #2: igår kväll när jag satt i soffan och tittade på ett tv-program kom jag att tänka på något som gjorde mig ordentligt stressad, och samtidigt kände jag en väldigt kraftig "vibration" i vänstra delen av nacken, bort mot nyckelbenet. Först blev jag orolig att jag var på väg att få någon sorts överansträngningsskada i nacken, men när jag idag bearbetade mitt intryck av händelsen kom jag på att det kanske var "någon" som masserade min nacke "inifrån". Efter en liten stund slutade det vibrera, och jag kände mig helt rofylld sedan.

Upp till toppen
Annons: