Annons:
Läst 2197 ggr
Afosoni
4/30/14, 1:40 PM

Chakrabalansering

Hej! Gjorde en chakrabalansering med pendel av bergskristall på min sambo igår kväll. Passade på att "bada in honom" i lite ljus från ljusets högsta pelar också när jag ändå höll på. Idag mår han inte alls bra och är t.o.m hemma från jobbet…kan det bli så att man kan mår så dåligt efter en chakrabalansering? ska man inte må bättre efter det? Förvirrande.. Tacksam för lite input ang mitt inlägg:)

Ljus och kärlek

Afosoni

Annons:
Jina.
4/30/14, 3:38 PM
#1

Hej!

Jag har upplevt att om man har jätte mycket dåligt energi inom sig och man kör en rensning av kroppen, så har det ibland blivit så att personen mådde dåligt efter detta, bara för att kroppen är tvungen att hantera all dess både negativ och dålig energi som på en gång ska förändras, ut med negativ energi och in med nya positiv energi, detta är mycket jobb för en kropp. Men han borde snart, väldigt snart mår bättre igen. 

Eller så har han bara fått en förkylning eller nåt.

Hoppas jag kunde hjälpa dig lite.

Mvh

Jina.

www.mediumjina.se

Gaiatri
4/30/14, 7:09 PM
#2

Ett chakra som är i obalans är antingen överstimulerat eller understimulerat. Eller så är chakrat i balans.

Ett överstimulerat chakra kan reagera starkt på aktiviteter som ger ännu mer stimulering som t.ex. energi från en kristall kan ge. Kristaller kan man också vara känslig för/ eller bli känslig för genom att man använder dessa för mycket eller gör andra övningar som ökar aktiviteten i hela systemet. 

Jag använder inte kristaller för att stimulera, balansera eller påverka chakrana på något sätt. Jag tycker inte att det är en säker metod. Det är svårt att veta om ett chakra är i obalans eller hur mycket stimulering som är lagom.

Sajtvärd på Andlig utveckling

Upp till toppen
Annons: