Annons:
Läst 4280 ggr
[Synska Salongen]
1/4/13, 10:13 PM

Se ljusväsen! Så här gör du!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En sak som jag har lärt mig efter 15 års visioner av ljusväsen är att tro att det är möjligt att se dem - hur spelar ingen roll.

Det är när vi tänker, ifrågasätter, kräver bevis (av människor som mig att göra så att ni ser dem, som inte går) och talar om dess omöjlighet för sig själv och andra i så kallade logiska termer som gör att vi inte ser dem - så är det även för mig!

Jag tror inte på det längre!

Vill du se ljusväsen - varför ber du inte om att se ljusväsen?! Så gjorde jag och så har jag gjort i 15 år!

Är det bara att se - JA! JA! JA! JA! JA! GÖR DET BARA!

Lite råd på vägen!

Det krävs att vi är rena från alla negativa tankar och låter denna vackra kraft älska oss. När vi tillåter oss uppleva oss som perfekta väsen - då kan vi se dessa kärleksfulla och vackra väsen.

Jag har gjort detta i 15 år.

Om folk kräver bevis först och sedan se - så är det INTE en bra metod och det är bevisad att denna metod inte fungerar och det är bevisbart - folk ser inte ljusväsen på det sättet!

Du behöver inte meditera eller förberedda dig - du behöver släppa taget om allt och låta sinnet kastas ut i det okända. Om du vill kan du lyssna på avslappnad musik.

Be högt att se ljusväsen - slappna av - du vet aldrig hur de visar sig så ha ingen kontroll. När du tror att det inte går på det sättet som du har tänkt eller försökt kontrollera fram via begär. Då kommer ljusväsendet i sin vackraste form!

Lycka till!

Annons:
Annoa
1/5/13, 9:16 AM
#1

#0 Vilket underbart inlägg vill jag börja med, det gör mig glad att du som jag förstår sett ett ljusväsen. Jag har en fråga, du skriver om man inte ser något så ska man kontrollera fram genom begär. Vad menas med det? :)

Kram

[Synska Salongen]
1/5/13, 12:00 PM
#2

Hej!

Tack för ditt svar - kul att inlägget var till glädje!

Du skrev…

…om man inte ser något så ska man kontrollera fram genom begär …

Jag skrev…

När du tror att det inte går på det sättet som du har tänkt eller försökt att kontrollera fram via begär.

Så vill jag förtydliga mig - Du ska INTE forsera fram visioner, speciellt INTE via begär. Släpp taget om dessa två attityder så går det lättare att se ljusväsen.

Lycka till!

Annoa
1/5/13, 2:17 PM
#3

#2 okej, aa jag provad att be om att se min ljusväsen, men kunde inte se någonting så jag gav upp. :/

Jag förstår inte riktigt hur jag ska göra. :P

Kram

[Synska Salongen]
1/5/13, 11:36 PM
#4

Du kanske ska prova tills du får det rätt!!! Det gick inte första gången för mig! Jag fick vänta i flera timmar innan jag såg något! Sedan har jag tränat för att kunna se dem! Det tar tid! Ge inte upp vid första försöket!

Annoa
1/6/13, 2:07 AM
#5

okej, hur tränar man för att se dem? :)

[TommyochAnnika]
1/6/13, 4:40 PM
#6

#0 Kloka tankar och något jag själv tänkt på dom senaste 25 åren så härligt att läsa,du sätter ord på mina tankar som följt mig så länge.

Faktum är svårare är det inte och jag gillar orden "Det är när vi tänker, ifrågasätter, kräver bevis (av människor som mig att göra så att ni ser dem, som inte går) och talar om dess omöjlighet för sig själv och andra i så kallade logiska termer som gör att vi inte ser dem - så är det även för mig!"

Så sant så sant,tack Synska Salongen du satte ord på det jag velat säga så länge men inte lyckats klämma ur mig Glad

Annons:
[Synska Salongen]
1/7/13, 12:25 PM
#7

#6 Tommyoch Annika

Vilket UNDERBART SVAR! TACK själv!

Vad kul att du upplever samma sak som jag! Det är nog första gången som jag möter någon som kan se ljusväsen som jag!

Vad kul att jag hjälpa dig att kunde sätta ord på dina tankar. Det är en av de svåraste saker att göra och vad kul att jag kunde sätta ord på det du har haft svårt att göra i 25 år.

Tack för ditt inlägg, du gjorde mig överlycklig!

Hälsningar Synska Salongen

[Synska Salongen]
1/7/13, 12:31 PM
#8

#5

Hur man tränar för att se ljusväsen -  är själva läran, processen och träningen som också är en viktig del i processen att se dem.

Som jag sa innan så kommer det inte gå första gången…det går bara när ljusväsen väljer ut en människa att visa sig för när människan är under mycket svåra lidandet och extrema upplevelser av något denna människa aldrig har valt!

Det är det som är träningen - att testa vad som går och vad som inte går. Det är en viktig del i att lära sig att se ljusväsen. Då lär du dig deras värld och senare kan du kommunisera med alternativa världar på deras språk - då går det fortare! Jag kan inte säga vad som går för dig och vad som inte går. Det du vill ha av mig är typiskt akademisk undervisning -

Hur tränar man för att se dem…?

Jag vet inte hur du kommer se dem, Jag vet bara att den akademiska världsbilden och undervisningsmetoder inte fungerar! Du får släppa dem! Gå bort från den akademiska världen och in i ljusvärldarna. Det är den ända hjälp jag kan ge dig här och nu!

Glad

Annoa
1/7/13, 2:07 PM
#9

#8 Okej, jag provade både i går och idag att be om att se, men lyckades inte se någonting än. Men jag kämpar vidare. En dag, nån dag hoppas jag på att se ett ljusväsen. :)

Kram

Piixy
1/7/13, 3:08 PM
#10

#0 Jag tänkte prova att göra det du skriver om.

Resultat: Jag satt själv i vardagsrummet utan tv eller dator igång inte ens min telefon var igång. Efter typ några minuter, lät det som om någon viskade mit namn så jag tittade upp år höger och då bakom mig praslade det till. Jag höll på att skita på mig och kännde hur mitt hjärta bankade. Tills jag insåg att det hade ramlat ner ett löv från våran växt ^ ^.

Tänkte fråga om du har något tip för att undvika att bli rädd för minsta lilla grej, hur ska jag kunna se ett ljusväsen när jag blir rädd för ett löv? :P

Ghosthunter
1/7/13, 6:47 PM
#11

Intressant Synska SalongenGlad…härligt att kunna se dom!

Annoa - Det krävs ett jäkla tålamod för sånt. Men "hard work pays off" som man brukar säga…Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Synska Salongen]
1/8/13, 1:33 PM
#12

#9 Lycka till! När du får det rätt….så är allt slit så enkelt!!! Ge inte upp!

#10 det finns metoder som gör dig inte så rädd - testa chakra öppningar….börja alltid med rotchakrat! Sedan kan du fråga dig vad det är som du är rädd för? Om du är rädd så kommer du inte se - ljusväsen visar sig inte för rädda människor - det är ingen mening med det!

#11 VAD KUL ATT DU tycker som du gör! Du gjorde mig varm i kroppen! Tack ska du ha!

[Synska Salongen]
1/8/13, 1:49 PM
#13

Jag kanske borde starta en kurs i detta - att se ljusväsen. Att hjälpa även folk som är rädda eller inte förstår hur man gör…Men jag har ingen lust att kursen ska kosta flera tusen kronor.

Där jag bor har en festlokal som jag kanske kan låna av styrelsen…vem skulle vara intresserad….????

Annons:
Krissegy
1/8/13, 3:56 PM
#14

jag är intresserad, vilken stad bor u i?

What we think, We become

Ghosthunter
1/8/13, 4:06 PM
#15

Ja det undrar jag också? Det hade varit intressant och kul att gå en sån kursGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Piixy
1/8/13, 4:28 PM
#16

Jag är intresserad, vad skulle det kosta? Och var är fest lokalen? :)

[Synska Salongen]
1/8/13, 5:10 PM
#17

Wow! det var MÅNGA som ville på en gång….

Jag kom på detta idag, jag har inte talat med styrlesen än och jag vet inte hur mycket det skulle kosta!

Nu spekulerar jag bara! Jag tänkte att kursen kunde vara 2-4 timmar på en dag. Kanske 500 kronor? Eller nått!?

Kursen kommer vara utanför Stockholm…om styrlsen kommer godkänna detta!

Jag behöver skriva ett kursprogram….

Ni som vill - skicka ett PM till mig så att jag vet!!

Undra om jag skulle kunna göra detta via distans utbildning för er som bor i andra städer än stockholm….Kanske via skype om jag kan förstå hur det fungerar….

[Synska Salongen]
1/9/13, 10:06 PM
#18

Tack alla ni som har visat ert intresse, jag håller på att planera för kursen och ska tala med styrelsen om lokalen - har inte hunnit!!!

Till er som bor utanför Stockholm så finns det X2000 och X3000 - jag kan resa Skrattande

Jag kan även längre fram om kursen blir en succé ha den som en slags Homeparty….

Detta är bara tankar! Jag visste inte att det var så många som var intresserade…vad KUL! Skrattande

[Synska Salongen]
1/14/13, 12:00 AM
#19

Jag har pratat med Styrlesen och de sa nej på grund av lagar om kursverksamhet. Lokalen håller inte den standarden som krävs.

Jag tror också att jag ska sluta med ljusväsen arbetet! Det känns som att min uppgift är klar. Jag har gjort det jag ska! Det är dags för mig att vara människa och leva i en fysisk värld!

Den övernaturliga världen börjar så smått försvinna för min syn….Då är det dags att sluta!

Annoa
1/14/13, 11:46 AM
#20

#19 okej men vad tråkigt! Hoppas allt ordnar sig

Kram

Annons:
Ghosthunter
1/14/13, 5:22 PM
#21

Hon sjappade visst!!Obestämd

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Upp till toppen
Annons: