Annons:
Läst 1645 ggr
[Synska Salongen]
2012-12-30 20:15

Ny medlem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag kallar mig Synska Salongen och jag är solitär synsk, Intuitiv, fjärrskådare och kan gå ner i naturlig trans för att hämta information, kunskap och insikter.

Min gåva är INTE medfödd. Jag har aldrig gått några kurser hos medium. Min synska gåva kom till mig i oktober 1998 och sedan har jag undervisas via Transcendenta varelser i 15 år. Dessa väsen har även varit mitt sällskap när jag har färdas in i mig själv. Det är den bästa resan jag har gjort! Den är inte slut än…Skrattande

Mina syner berättar allt från specifika situationer och händelseförlopp till att visa transcendenta, arketypsiska varelser eller symboler - synerna har en effekt på jordlivet på ett eller annat sätt. Ibland på ett sätt som man inte vill eller kan acceptera.

För att vara tydlig så är jag inte heller fullt ut troende av den traditionella andliga/mediala vägen. Kanske beror det på att jag fick gåvan vid ett specifikt tillfälle, eller för att jag inte känner mig riktigt hemma i alla delar av den alternativa världen. Jag vill gå på på upptäcktfärd det okända på egen hand.

Jag gick med i iFokus för att förhoppningsvis möta nya vänner som själva har liknande upplevelser eller utvecklat på liknande sätt som jag.

Hälsningar

Synska Salongen

Annons:
[Synska Salongen]
2013-01-02 14:32
#1

En ska är märkligt. Att så många utövare och så många intresserade av min text. Men inte en ända (än så länge) person som har liknande upplevelser som jag - vad betyder det?

Upp till toppen
Annons: