Annons:
Läst 2745 ggr
Krissegy
9/25/12, 11:43 AM

Var är min änge...

Hej, jag skulle jätte gärna vilja ha kontakt med min guide. Jag skulle verkligen behöva vägledning just nu, men jag vet inte hur aj gska göra, jag har prövat medetation, och att prata ut i luften. Men de finns ingen där. :( Jag vet inte vad mer jag ska göra .(

-kram

What we think, We become

Annons:
[stass]
9/25/12, 3:44 PM
#1

Det är bara att fortsätta, meditera, meditera och när du är i djup meditation fokuserar du på din önskan :)

Krissegy
9/25/12, 4:35 PM
#2

okej tack, då får jag fortsätta ,)

-kram

What we think, We become

delfinos
9/25/12, 7:00 PM
#3

Jag har också haft sån önskan. Men tror  att man kan få hjälp av sin intuition, och att lära sig att bara vara stilla i tanken, då har jag fått till mig saker. Men jag kan också bli frustrerad  när ingenting händer. Det där med meditation har jag lärt mig att det tar tid att lära sig. Ha tålamod! Lycka till! kram

Krissegy
9/25/12, 10:28 PM
#4

tack, kram.

What we think, We become

[rex68]
9/26/12, 11:58 AM
#5

Du har nog med dig din skyddsängel hela tiden. Det har alla! Problemet är att de "pratar sakta som en viskning" så är man inte tillräckligt känslig kan man inte höra dem.

Meditation är bra, men att lära sig njuta av stillhet och ro är bättre. Där lär man sig att lyssna på tystnaden och njuta av det vackra.

Har du möjlighet, så gå ut i naturen och njut av tystnaden, så lär du dig att lyssna.

Visa ödmjukhet mot djur och natur så lär du dig känslighet och att "känna av".

En dag när du är redo, så får du kontakt.

[janne560]
9/26/12, 10:06 PM
#6

Ja, bra skrivet. Men nämn ingen skyddsängel hos läkare/psykolog då får du höra om den i åratal efteråt. Man får väl bli FRISK först sen kan man sitta och lyssna efter skyddsänglar!Oskyldig

kram

Annons:
Krissegy
9/26/12, 10:30 PM
#7

Okej tack för era svar #5,6

What we think, We become

[rex68]
9/27/12, 9:44 AM
#8

Janne560

Förstog inte riktigt vad du menar med det där att bli FRISK.

Menar du att man är sjuk om man tror på änglar/andar o.s.v..?

Krissegy
9/27/12, 1:59 PM
#9

Måste bara säga att jag har blivit bönhörd. Jag grät massor igår och sprang in i skogen när det spö regnade, i strumpor. Jag skrek rakt ut, hur gud kan låta mitt liv vara så hemskt, varför han inte skickar änglar till min undsättning.

Och sen idag så var jag på ett möte och fick reda på en ändrig i mitt liv. Jag fick en livs viktig sak. Jag känner mig lugn idag, och det känns som om jag har blivit bön hörd. Vad tror ni?

-kramOskyldig

What we think, We become

[rex68]
9/27/12, 2:07 PM
#10

Vad var det jag sa. Alla har vi våra skyddsänglar med oss hela tiden, men de kan vara svåra att höra, dock hjälper de nog när de kan!

Massor av gratulationer! Hoppas att allt blir toppenfint!

Skrattande

Krissegy
9/27/12, 2:17 PM
#11

Tack så mycket för alla tips, TACK :D

-kram

What we think, We become

[janne560]
9/28/12, 2:57 PM
#12

#8 Menade att om du går hos psykolog/kurator kommer de lägga in eventuellt vad du sagt om skyddsängel i din journal. Sedan blir du frågad om den några ggr per år.

[rex68]
9/29/12, 7:51 AM
#13

janne560

Jag går inte till psykolog/kurator och har aldrig haft behov av att göra det. Jag har alltid haft det mediala med mig, ibland mer, ibland mindre. Jag VET att det inte är något skitprat eller sinnessjukt.

Annons:
Krissegy
9/29/12, 10:17 AM
#14

#13 Det är inget skitprat! Du är född med en begåvning och de ska du ta vara på oavset hur andra dömmer!

kram

What we think, We become

[stass]
9/29/12, 10:39 AM
#15

Jag undrar om Janne560 verkligen menade att det är skitprat, eller om läkarvetenskapen ( och de som arbetar inom psykiatri/psykologi) kan tolka det så. Jag tolkar det som det sistnämnda.

[janne560]
9/29/12, 7:13 PM
#16

#13 Har även märkt rejält psykiskt dåligt mående med dessa mediala egenskaper. Så jag väljer att se dessa som så att de faktiskt inte har så mycket med verklighet att göra.
Hatar tyvärr när någon "läser " mig och tolkar det som sanning utan att veta något alls om den riktiga mig.

Dömmer inte sant eller ej. Bara konstaterar det negativa med det och hur det stör.

Upp till toppen
Annons: