Annons:
Läst 4031 ggr
[Mariann]
2008-05-02 11:30

Humor tråd

Har vi en sådan???

i annat fall finns den nu!!

sagt av Martinus:

Berättat av Sam Ziglersen i boken "Martinus - som vi husker ham" sidan 267. Jag har översatt anekdoten till svenska:

"En dag var det en dam som underhöll Martinus med hur högt andligt utvecklad hon var. Hon sa:
'Jag känner det som om jag stod med det ena benet i himlen och det andra på jorden!'
Martinus berättade det senare för sin sekreterare, och han tillade: 'Tycker du inte att det är en mycket oanständig ställning att stå i för en dam?'"

Översättare: Marja; med båda kvar på jorden

Mariann is

Annons:
[Mariann]
2008-05-03 11:35
#1

A letter from God

To : YOU
Date : TODAY
From : YOUR FRIEND
Subject : YOURSELF
Reference : LIFE

I am God. Today I will be handling all of your problems.
Please remember that I do not need your help.

If life happens to deliver a situation to you that you cannot handle,
Do not attempt to resolve it.
Kindly put it in the SFGTD (something for God to do) box.
All situations will be resolved, but in My time, not yours.

Once the matter is placed into the box, do not hold onto it by worrying about it.
Instead, focus on all the wonderful things that are present in your life now.

If you find yourself stuck in traffic; don?t despair.
There are people in this world for which driving is an unheard of privilege.

Should you have a bad day at work;
Think of the man who has been out of work for years.

Should you despair over a relationship gone bad; Think of the person who has
never known what it?s like to love and be loved in return.

Should you grieve the passing of another weekend;
Think of the woman in dire straits,
Working twelve hours a day,
Seven days a week to feed her children.

Should your car break down, leaving you miles away from assistance;
Think of the paraplegic who would love the opportunity to take that walk.

Should you notice a new grey hair in the mirror;
Thinks of the cancer patient in chemo who wishes she had hair to examine.

Should you find yourself at a loss and pondering what is life all about,
Asking what is my purpose`? Be thankful.
There are those who didn?t live long enough to get the opportunity.

Should you find yourself the victim of other people?s bitterness,
Ignorance, smallness or insecurities; Remember, things could be worse.
You could be one of them!

Hoppfull
2008-05-13 15:09
#2

En liten påminnelse till alla kvinnor

När man står i provhytten med den där liiiiiilla bikinin med trekants-bh och smala band i sidorna och känner sig ful och värdelös.

Då är frågan man måste ställa sig VARFÖR provar jag ens den här? Med en kant efter strumpan och blekfeta lår, dålig ansning kring linjen och ärr efter barnafödslar.

Men tänk då på:

Sluta oroa er för åderbråck, rynkor och andra jävligheter!

Låt oss leva efter mottot:

Livet ska inte vara en resa ner mot graven med målsättningen att anlända säkert i en attraktiv och välbevarad kropp.

Utan snarare en sladdning in från sidan med chokladkakan i en hand och vinet i den andra, med en kropp som blivit ordentligt använd, för att inte säga fullständigt utsliten, samtidigt som man skriker: WOOHOO- Vilken åktur!

"Har man skrattgropar i låren borde det vara tecken på ett lyckligt underliv!"

Den här har jag snott inne på ÖN, har fått den på mejl förut och den behöver läsas av många tjejer!!/Hoppfull!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

marias777
2008-05-13 15:15
#3

#2 hahaha ja den var faktiskt sann och väldigt bra,värd att kommas ihåg helt enkelt :O)

Hoppfull
2008-05-13 15:26
#4

Jaa, visst är den th_biggrin To funny)

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Wargmane
2008-05-13 15:32
#5

#2 Sååååååå Rätt!!! Hahahahaha

jag lever …efter den vägen jag….

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

[Mariann]
2008-05-13 16:02
#6

KANON!!!!!!!!!

Gillar sladden in med vin o choklad… jobbar hårt på det… iaf chokladen………

Annons:
Kurina
2008-07-15 23:32
#7

Det börjar kännas som om min kropp börjar helt tappa formen, så jag följde min doktors råd och köpte gymkort för att börja med airobics för nybörjare. Jag böjde och bände, vred och hoppade upp och ner, svettades för över en timme. Men när jag väl hade fått på mig jumpadräkten var klassen över.

Kurina
2008-07-15 23:48
#8

One day, Little Billy asks his dad,
"Daddy, where did I come from?"

And Dad replies:
"Well my son, I guess one day you will need to find out anyway. You see your Mom and I first got together in a chat room on MSN. Then I set up a date via e-mail with your mom, and we met at a cyber-cafe. We sneaked into a secluded room, where your mother agreed to a download from my hard drive. As soon as I was ready to upload, we discovered that neither one of us had used a firewall, and since it was too late to hit the delete button, nine months later a blessed little Pop-Up appeared
and said: You've Got Male!"

Kurina
2008-07-16 00:07
#9

 
Women over 50 don't have babies because they would put them down and forget where they left them.
 
One of life's mysteries is how a 2 pound box of chocolates can make a woman gain 5lbs.
 
My mind not only wanders, it sometimes leaves completely.
 
The nice part about living in a small town is that when you don't know what you are doing, someone else does.
 
The older you get, the tougher it is to lose weight because by then, your body and your fat are really good friends.
 
Just when I was getting used to yesterday, along came today.
 
Sometimes I think I understand everything, then I regain consciousness.
 
I gave up jogging for my health when my thighs kept rubbing together and setting fire to my knickers.
 
Amazing! You hang something in your closet for a while and it shrinks 2 sizes!
 
Skinny people irritate me! Especially when they say things like "You know, sometimes I forget to eat".   Now… I've forgotten my address, my mother's maiden name and my keys. But I have never forgotten to eat. You have to be a special kind of stupid to forget to eat.
 
A friend of mine confused her valium with her birth control pills - She has 14 kids but doesn't really care.
 
They keep telling us to get in touch with our bodies. Mine isn't all that communicative but I heard from it the other day after I said "Body, how would you like to go to the six o'clock class of vigorous toning?"  Clear as a bell my body said "Listen witch…..do it and die."

enola
2008-07-16 01:14
#10

En man hade vandrat många dagar genom djungeln tills han kom fram till en väldig forsande flod. Den var för bred och kraftig för att han skulle våga simma över. Han satte sig ner och funderade på hur han skulle ta sig över när han såg en munk på andra sidan. Så han ropade till munken, -Hur tar jag mig över till andra sidan!? Munken kollade förundrat på han ett tag och svarade, -Du är redan på andra sidan!

Kanske inte den roligaste historien, men mycket vis! Skrattande

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

[Mariann]
2008-07-16 15:10
#11

Skrattande

Kurina
2008-07-16 21:31
#12

Aren't you glad there's no voice mail in heaven? Have you ever wondered what it would be like if God decided to install voice mail? Imagine praying and hearing the following:

Thank you for calling Heaven.

If you think you have died and are ready to leave your body please just follow the light.  One of our guides will meet you shortly and direct you toward the nearest set of pearly gates.

If you are calling to check on your "state of grace" or any other
conditions of your soul please refer to the book of faith that is appropriate for your belief. All of your answers will be found there.

If you are:

Christian/Protestant?  please press 1
Jewish?  please press 2
Buhddist or Hindu?  please press 3
Moslem?  please press 4
Catholic?  please press 5
Mormon?  please press 6
Agnostic?  please press 7 (for inquiries about the existence of God please dial extension "F-A-I-T-H"

Atheists?  please hang up…God will call you (again & again & again)

All others.. please press 0 … One of our Cherubs will assist you in choosing the proper extension based on your personal beliefs

Please select one of the following options:

Press 1 for Requests.
Press 2 for Thanksgiving.
Press 3 for Complaints.
Press 4 for all other inquiries.

I am sorry. All of our angels and saints are busy helping other souls right now. However, your prayer is important to us, and we will answer it in the order it was received. Please stay on the line.

If you would like to speak to:

The Father, press 1.
Jesus, press 2.
Holy Spirit, press 3.
Allah, press 4
Yahweh, press 5
Vishnu, press 6
All other names for God, press 7

If you would like to hear:

King David sing a Psalm while you are holding, press 4.
Gregorian Chants, press 6
Gospel, press 8
For other selections, press 9

To find a loved one that has been assigned to Heaven, press 5, then enter his or her social security number, followed by the # sign.

If you receive a negative response, please hang up and try area code 666. For reservations at Heaven, please enter J-O-H-N, followed by the numbers 3-1-6.

For answers to nagging questions about dinosaurs, the age of the earth, life on other planets, and where Noah's Ark is located, please wait until you arrive.

Our computers show that you have already prayed today. Please hang up and try again tomorrow.
The office is now closed for the weekend to observe a religious holiday. Please pray again on Monday after 9:30 am. If you are calling after hours and need emergency assistance, please contact your local pastor.

Thank you, and have a heavenly day.

Lionadh
2008-07-16 22:30
#13

#12 Den gillade jag! Skrattande

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Annons:
[Mariann]
2008-07-17 08:57
#14

#12 Den var gör rolig!! Skrattande *LOL*

Kurina
2008-07-17 19:02
#15

Håller mig för magenSkrattande

TheManSon…wmv (2,2 MB)

[Mariann]
2008-07-17 19:05
#16

#15

Måste man regga sig för att se?

Kurina
2008-07-17 19:41
#17

Registrera sig menar du? Nä, men den öppnas med Window Media Player

[Mariann]
2008-07-17 21:03
#18

Ok, jag msåte tydligen regga mig för att se detta iaf… synd…

jag har något krångel med datorn och sådant…

Kurina
2008-07-17 21:26
#19

Aj då. Det kanske går att konvertera den till ett annat format men jag vet inte hur, tyvärr. Eller spara den  och öppna med Quick Time. Jag har fått den från en mailkompis i Australien. Dom har en sån underbar humor där down under.

[Mariann]
2008-07-17 21:28
#20

jag är inte teknisk ett dugg… så vi släpper det Skrattande det är lugnt…

Hoppas andra kan se den!

Annons:
Kurina
2008-07-20 16:49
#21
[Mariann]
2008-07-20 16:55
#22

cool gubbe!

ChristinaSylejmani
2008-07-26 20:37
#23

Hur man förklarar utan att förolämpa …

_En gamling på 98 år gjorde sin årliga läkarundersökning. Läkaren frågade hur han kände sig .

-Jag har aldrig mått bättre. Min fästmö är 18 år, är gravid och väntar mitt barn. Inte så dåligt….. eller hur doktorn? - frågade gamlingen__

Läkaren funderade en stund och sade:   - Låt mig berätta en historia för dig.

-  Jag känner en jägare som aldrig har missat ett tillfälle till att jaga. Men, en dag placerade han av misstag, sitt paraply på ryggsäcken istället för geväret. När han var i skogen stod  plötsligt en björn framför honom. Han tog  paraplyet från ryggsäcken, siktade på björnen och …, PANG!!!   Björnen föll ned och var död ….

- Ha, ha, ha….. Det är inte möjligt, skrattade den gamle. Det måste ha varit någon annan jägare som sköt björnen.

- Just precis,  svarade läkaren.   

_

Lionadh
2008-07-27 01:54
#24

#23 Den gubben gick ju inte…

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

[Mariann]
2008-07-27 08:55
#25

Skrattande

Värst vad ni var roliga *LOL*

Kurina
2008-08-24 13:55
#26

 

[Mariann]
2008-08-24 16:49
#27

Går inte att se något Kurina, hoppas du kan fixa till det!

Annons:
Kurina
2008-08-24 17:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#28

Det är märkligt att jag inte kan kopiera in bilder Obestämd. Jag trodde jag kom på hur men det vill ändå inteSkrikandes

[Mariann]
2008-08-24 17:12
#29

Den var mkt rolig! *lol*

kan det vara för att den är rörlig det inte gick tro… Obestämd

Kurina
2008-08-24 17:34
#30

Formatet är är rätt, storleken är OK, rörliga bilder fungerar på andra sidor iFokus så nu vet jag inte vad mer jag kan göra :-(

[Mariann]
2008-08-24 22:08
#31

märkligt… men det är ju ändå ok… vi kan ju se den genom o klicka så!! :)

voranna
2009-03-03 14:50
#32

Hej,den här tråden var precis vad jag behövde idag,Tack alla som bidragit!nu förstår jag varför jag inte har gropar i låren he-he.Det är nog dags att ragga lite..Tungan ute

[KinaSylejmani]
2009-07-03 21:03
#33

En vacker kvinna sitter ensam vid ett bord på en bar, och en ung man kan inte motstå frestelsen att närma sig henne.
"Jag kanske kan få bjuda på en drink?", frågar han försiktigt.
"Följa med er till rummet?!", skriker hon uppbragt.
Den unge mannen rodnar och förklarar att hon missförstått det hela.
"Ni vill alltså att jag skall följa med er till ert hotellrum!?", gapar hon ännu mer upprört.
Mannen smyger sig försiktigt tillbaka till sitt bord inför alla gästernas ilskna blickar.
När allt lugnat ner sig kommer kvinnan fram till killens bord.
"Du, jag är ledsen", säger hon inställsamt, "men jag studerar psykologi, och vill gärna studera hur människor uppträder i pinsamma situationer. Nu kan du få bjuda mig på den där drinken!"
Den unge mannen stirrar upprört på henne och ropar:
"Tolvhundra spänn? Aldrig i livet!"

Upp till toppen
Annons: