Annons:
Läst 2115 ggr
bluemary
2009-08-19 10:55

Presentera oss ?

Det finns ju visserligen en personlig sajt (som jag själv inte har skrivit på än….) men har på andra sajter sett att det ibland finns något som heter "presentation" och där de som brukar skriva skriver några rader om sig själv. Det är ju trevligt att ha en lite mera verklig bild bakom användarnamnet. Vad tycker ni ? /Anette

Annons:
bluemary
2009-08-19 10:59
#1

Oj, nu glömde jag visst OT, ursäkta ! Om jag skriver en personlig sajt så vill jag bara att ni som skriver här på andlig utveckling ska se vad jag har skrivit. Men hur gör jag då ? Det finns ju inställningar för vem som man vill ska kunna läsa men det står bara ex: alla, mina
vänner o s v. Men hur markerar man att det bara gäller just detta forum ? /Anette

[Mariann]
2009-08-19 11:08
#2

jag flyttade inlägget till emdlemspresentationer. Glad

[Mariann]
2009-08-19 11:10
#3

#1 du löser det genom att gå in på var och en som du anser ska kunna läsa din personliga sajt och addar dem som vän och sedan går du in på inställningar igen och där väjer du vilka som ska få se din sajt alla

bara ifokusnätverket eller bara dina vänner och väljer du då det så är det bara alla vänner du själv addar genom att du går in på deras personliga sajt och där klickar på lägg till vän som kan se din sida.

Hängde du med?

Upp till toppen
Annons: