Annons:
Läst 4000 ggr
Quenee
6/24/10, 4:13 PM

Sifferdröm! Hjälp, jättenojjig!

Skriver här istället…då ni här på astrologi kanske kan mer av sifferdrömmar..kan mer om sifferdrömmar…

Drömde för ca 2,5 månad sedan en dröm som lämnade efter sig en otroligt otäck känsla. Kan inte släppa den och går och tänker på den hela tiden! Kändes n'r jag vaknade som att jag borbde komma ihåg den, att detta var viktigt.

Den var bara tre sekvenser lång!

1) Jag drömmer om ett stort foto på min farmor och farfar

2) Helt plötsligt så ler de mot mig.

3) Sedan är allt vitt och jag ser ett datum i rött med ett kors framför. 17/5-2011 stod det.

Är jättenojjig över att det är en sanndröm om att de eller någon annan kommer att dö det datumet! Har drömt sanndrömmar förut.

Snälla!! Någon som kan tyda drömmen? Känner inte att jag kan inte släppa detta!

Annons:
tittili
6/25/10, 12:15 AM
#1

HEJ!

Jag kan inte säga exakt vad din dröm betyder men efter många års erfarenhet av drömtydning så har jag lärt mig:

Våra drömmar vill inte oss illa. Har du en otäck känsla har du förmodligen missuppfattat drömmen.

Kanske är det ett  uppvaknande, något i dig kommer att dö då för att lämna plats åt något nytt.

Så släpp din oro Glad

Tride
6/25/10, 10:26 PM
#2

Syttende Maj är Norges nationaldag och operasångerskan Birgit Nilssons födelsedag.

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

 

 

teresah
7/14/11, 11:40 PM
#3

Jag är lite nyfiken nu när 17/5 har passerat… Hände det något speciellt det datumet?

Upp till toppen
Annons: