Annons:
Läst 4791 ggr
Amon
2010-11-12 23:47

11.11.11 Kosmisk portal + visualiseringar

Ett utdrag från meddelandet den 11/11 från Kris-Won:

"Idag är det den 11/11, vilket betyder en ny kosmisk portal, precis som förra månaden, 10/10, och den dagen talade vi också med er. Det betyder inte att alla månader som uppvisar liknande mönster är speciella. Men av komplexa orsaker, där planeters och stjärnors påverkan blandas med effekten från helig numerologi, har en del datum ett speciellt inflytande på händelser som sker på varje befolkad planet. Om invånarna på varje planet är medvetna om den här dagens inflytande på er mänsklighet och medvetet och effektivt utför sitt andliga arbete, innebär det en mycket värdefull och ovärderlig hjälp och ett bidrag till materialiseringen av den Gudomliga Planen. Detta gäller särskilt för den här planeten.

_ **varje persons individuella bidrag är mycket viktigt för att uppnå massornas frigörelse från klorna hos dessa försvagande krafter, vilka förslavat er under så många tusen år i er linjära tid.

**Alltså, kära bröder och systrar, vad återför er till detta nya speciella datum 11/11?

Vad gäller detta datum har vi gett instruktioner via olika kanaler, för att ni starkare än någonsin skall visualisera en effektiv och verklig materialisering av den Nya Jorden._

Ni visualiserar en Jord där rättvisan triumferar och där jämlikhet och broderskap råder bland alla mänskliga varelser på er vackra blå planet, Gaia.

_Ingenting hindrar de flesta av er att vara ett värdefullt instrument för att den Nya verkligheten ska ta form på det fysiska planet.

I den egenskapen räknar vi med att var och en av er har intentionen att avsluta den här perioden med mörker och materialistiska energier, och att gå vidare till att bli en ny integrerad planet i den Femte Dimensionens världar och bli fullvärdiga medlemmar i den Galaktiska Federationens världar.

Vi föreslår att ni, genom att följa det numerologiska mönstret med "11", vilket sker idag, fortsätter att varje dag i sammanlagt 11 dagar, kl. 11 minuter över 11 på kvällen visualisera materialisationen av den Nya Jorden och den Nya Mänsklighet som befolkar den. Det är också viktigt att ni under dessa 11 dagar på dagtid (medan ljuset från er stjärna lyser) fortsätter att mentalt arbeta med övergången från den mörka tidsåldern till en Gyllene Tidsålder och då dra fördel av de gyllene strålarna från er speciella stjärna, Solen. Så håll fast den där tanken i ditt sinne, hela dagen, medan du utför dina normala plikter, och speciellt varje kväll kl. 11:11 under de 11 dagarna, det vill säga fram till den 21 november.

Vi kommer varje kväll att förena oss med era kreativa visualiseringar, så att resultatet av alla era tankar får en mer effektiv och framgångsrik form.

Enhet är styrka och **vår kombinerade styrka kommer gradvis att framkalla undergången för de krafter som hållit er förslavade. Er frigörelse kommer att bli en sann berättelse utan motstycke i era historiska skrifter.

**Uttala detta alla tillsammans, i djupet av din Inre Varelse: För befrielsen från de kedjor som framtill nu har förtryckt oss, och för framgången med den Nya Jord som skall komma!

Frid och Kärlek

Källa: Commander Sohin"_

Kanaliseringar via Kris-Won och Susanne Ward

Annons:
Gaiatri
2010-11-13 17:53
#1

Dessa typer av kanaliseringar verkar vara denna tids "Riddare på den Vita Springaren". Någon som ska komma och rädda oss från oss själva och det som vi har ställt till med på jorden.

Jag länkade mig tillbaks till den sida som jag tror detta är hämtat ifrån. Där står det bl.a att man kan skriva på en namnlista Förvånad för att ge sin tillåtelse till ett ingripande på vår jord. För att tillåta gudomligt ingripande behövs ett inre accepterande och bön. Namnlista som skickas till USA:s president… det är som taget från en amerikansk film eller TV-serie. Flört Vad är fiktion och vad är verklighet? Starka tankeformer har byggts upp av vårt frekventa film och TV-tittande. Tankeformer som kan påverka vårt tänkande och fånga oss i illusioner.

Det ligger på vårt ansvar att ta hand om de problem och obalanser som förekommer i mänskligheten. Vi måste agera och materialisera det som behövs för förändring. Det är vi som är agenterna. Cool

Ljuset som kommer in med själsinflödet kan vi använda för att lysa upp vår omvärld för att därefter förändra det som vi uppfattar behöver förändras.

Sajtvärd på Andlig utveckling

Amon
2010-11-14 00:02
#2

Det här är ett gudomligt samarbete mellan den andliga världen och oss människor. Inget kan göras utan att många människor vaknar och hjälper till. Mycket sker också på en energinivå - eftersom allt består av energi.

Jag var 1994 på en ljuskroppsmeditationsutbildning - och där fick vi lära oss att arbeta med ljusenergier. Sedan har vi haft många återträffar under åren - där vi succesivt har fått nya energier och nya energicenter öppnade. Det här är ett arbete som vi tagit på oss långt innan vi kom hit.

Det här är inte så lätt att förklara för personer som inte sysslar med samma sak själva. Men människor påverkas av dessa energier. Och vi som jobbar mera medvetet med dem - är givetvis ännu känsligare för dem. Varje energiskifte/energipåslag känner vi av - mer eller mindre. Vi har under många år arbetat med att hela oss själva - och sedan människor i vår omgivning - och nu ingår hela jorden i detta arbete.

Det som jag lägger in här - är sådant som jag själv känner är viktigt för många att känna till. Vi skapar mycket med våra tankar - och om många samtidigt fokuserar på fred, frihet och en fantastisk framtid på jorden - så har vi stor chans att skapa detta! Jag kände själv av de starka energierna i går kväll kl. 11.11 - när jag satt och mediterade - och skall strax göra det samma igen!  Glad

Gaiatri
2010-11-14 19:45
#3

Det är såklart viktigt och bra med de ljusmeditationer och healingarbete som görs på olika sätt runt om på jorden. Glad Det finns en mängd olika grupper som arbetar för ljuset och alla bidrar till det ljus som ökar globalt. Alla enskilda individer, mindre och större grupper och globala nätverk som gör ljusmeditationer och healing gör mycket fint arbete.

Jag blir mycket påverkad av det ljusarbete som de grupper jag är i kontakt med utför. Även om jag inte vet om att det ska vara en meditation så kopplas jag upp på ljuset som de kontaktat och är med i gruppauran. Jag blir ofta medveten om att det sker aktivitet på något sätt i grupper som jag varit i kontakt med och känner när de sprider ljuset.

Men jag tror ju inte på dessa rymdskepp och reptiler…

Sajtvärd på Andlig utveckling

Amon
2010-11-14 22:46
#4

Var och en får ju tro på vad den vill förstås. Rymdskepp visar sej mer och mer för oss nu - jorden runt - och det finns många filmer på dessa nu att hitta på internet.

Det här med reptiler är ju lite mer svårsmält kanske - men om det nu finns många tusentals olika arter av utomjordiska civilisationer - så ser ju inte alla ut som vi - förstås. Det finns säkert många olika utseenden på dem.

I gruppmeditationer har vi ibland varit ombord på rymdskepp - och fått följa med på en tur till avlägsna planeter där vi även kunnat få träffa varelser från andra civilisationer. Det bestående minnet av dessa är upplevelsen av kärlek, respekt och acceptans vart man än kommer.

Det här med att känna av energier från ens egen ljusgrupps meditationer - utan att man själv är med - är också något jag har upplevt tydligt. Jag vet en gång - när jag inte kunde vara med på en återträff - så kände jag ändå tydligt de starka energierna vid vissa klockslag fyra-fem gånger under dagen. Jag lade märke till klockslagen - och hur länge de höll på. 

Någon dag senare talade jag med den person som höll i träffen. När jag berättade att jag känt av energier vid vissa bestämda tider under dagen - så sa hon att det var exakt vid dessa tider de hade mediterat!

Så nog är vi känsliga för ljusenergier alltid! Och känsligare blir man ju mer man mediterar och arbetar med dessa energier! Och så blir man ju förstås också väldigt tacksam och ödmjuk för att man får lov att vara en liten bricka i den här mycket speciella tiden och få möjlighet att hjälpa till på detta sätt! Glad

Upp till toppen
Annons: