Annons:
Etikettandlig-utveckling
Läst 170 ggr
A
2021-08-01 16:51

Söker vänner med andlig utveckling

Hej, söker vänner som är likadsinnade och som är i andlig utveckling..kontakta genom pm..

Annons:
FataMorgana
2021-08-01 17:18
#1

#0: Vi är inte så många här på sajten ännu, för vi har just nystartat den. Men annars är du hjärtligt välkommen att diskutera här med oss.

A
2021-08-01 17:42
#2

Du har tydligen varit medlem sedan -16, jag trivs bäst med individuella samtal kanske vill begränsa mig till personlighetsnivå..

FataMorgana
2021-08-01 18:22
#3

#2:

Ja jag har varit medlem på iFokus sedan 2016, men tog över den här sajten först för ett par månader sedan, just för att jag ville ha en community. Alltså ett ställe där man kan diskutera och samtala med flera personer samtidigt och dela med sig av sina erfarenheter och tankar kring det andliga och den andliga utvecklingen. Jag har fört så många privata konversationer genom mitt liv redan och tycker det är så synd om allt som på så sätt går förlorat för andra. Här på iFokus är man ju ändå rätt så anonym och klickar det väldigt bra i diskussionerna med en annan medlem, så finns det ju inget som hindrar en att till att börja umgås mer privat och att med tiden bli goda vänner 😊

Men annars får vi hoppas, att det kanske finns någon som tittar in och som läser ditt inlägg och som precis som du, trivs bäst med individuella samtal och tar kontakt med dig.

  • Redigerat 2021-08-01 18:35 av FataMorgana
Condor
2021-08-02 14:16
#4

#3:

Sen får man heller inte glömma att man i en öppen community träffar andra människor och kan göra sig ett eget intryck om hur folk tänker och tycker, vilka man utvecklar mer eller mindre sympati för osv. Man hittar nog lättare "passande"vänner på så vis än om man får ett meddelande med orden: "hej, jag heter…….. är …… år gammal och intresserar mig för………"

Upp till toppen
Annons: