Annons:
Läst 871 ggr
ShegoFan12
1/5/15, 6:28 PM

Konstiga händelser!!

oförklarliga händelser som jag har upplevt, 
*hört min döda katt Lex ett antal gånger
*hört knackningar i väggen mitt i natten i mitt rum och knackningar i väggen på mitt korttidsboende. och hört knackningar i fönster
*Sov över hos min bästa kompis, klockan var nog över midnatt, helt plötsligt hör jag knackningar i hennes fönster. Hon hade sitt rum på övervåningen
*ett limstift ramlade ner från bokhyllan och rullade en halv meter
*hört andetag några cm ifrån mitt öra mitt i natten då alla förutom jag var vaken och det kunde också hände när alla andra var vakna och satt i helt andra rum.
*hört gnisslanden i golv i vardagsrummet och i köket.
*hört röster.
*en blomkruka ramlade från fönsterkarmen på mitt gymnasium, fönsterna var stängda, den personen som gick förbi det fönstret var inte ens "där" krukan var. krukan var tung.
*ugnen stängde av sig själv ett antal gånger.
*När jag skulle gå in i en lokal på mitt gymnasium, han bara ta 1 steg in så smällde det rejält i en aluminiumplåt och plåten låg ca 7-8 meter ifrån dörren och ingen rörde den. Så vinden är nog ingen förklaring. Alla mina klasskompisar blev lite rädda. Det har faktiskt dött en person på mitt gymnasium och den personen gick i samma program som jag. 
*ser ibland att det dyker upp  lite varstans. I vårat tv-rum på en av träplankorna så syns formen av ett . När min kompis spillde mjölk och lyfte på glasen så syntes formen av 2 . Undrar vad det kan betyda?
*Ibland känns det som om någon kall vind blåser förbi mig och då är inga dörrar eller fönster öppna. 
*känner en närvaro då jag är i mitt rum
detta är alltså vad jag har upplevt hittills och tror jag kommer uppleva mer!!
vad säger ni om dessa händelser? har något liknande hänt er?

Annons:
Upp till toppen
Annons: