Läst 1780 ggr
dagdrivarn
2013-07-19, 17:41

Panik hittar inte nycklar.

Någon här inne som är duktig på att lokalisera saker?

Har försökt att själv slappna av och se om någon bild dyker upp men jag har för mycket panik. Är kattvakt och måste bara in i lgh. Hittar inte nycklarna. Är 99.99% säker på att de är hemma men har vänt upp och ned på min lgh och hittar dem bara inte.

S*Dagdrivarn Maine Coon

Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!

Seerina
2013-07-19, 23:28

Jag har hittat mina nycklar i frysen och i skorna i hallen. Kolla där för säkerhetsskull för det är platser man inte brukar tänka på. ;)

[Starman]
2013-07-22, 10:58

Hur gick det med kattvaktandet?

Felliiis
2013-07-28, 22:04

#1 I frysen? Haha. Kan ju inte låta bli att undra hur de hamnat där!😮

xoxo Tahki
http://tahki.blogg.se

[majatengdelius]
2013-07-31, 10:37

Jag är nybörjare på det här. Men jag får för mig att de ligger i närheten av skor. Om det är i hallen, vid någon skohylla eller något.

Som sagt, jag är ny på det här, så räkna inte med att det stämmer. Men bättre att ta det säkra före det osäkra!

Oj, nu såg jag vilket datum du skrev… Smidigt xD

Hur gick det? :)

dagdrivarn
2013-08-15, 14:12

Jag har också haft en förmåga att lägga ifrån mig nycklar lite överallt.

Nycklarna är tyvärr fortfarande borta men ägaren kom med extra-nycklar en nätt resa på fyra timmar enkel väg. Verkligen pinsamt, även om hon inte lastade mig alls och jag har trots allt haft dessa nycklar på stående basis i närmare 10 år utan att tappa bort dem. Men såååå typiskt att de försvann precis nu… :-o

Nåväl allt gick bra även om det vore kanon om nycklarna nu ville komma tillbaka.

S*Dagdrivarn Maine Coon

Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!

[Starman]
2013-08-15, 14:21

"Som sagt, jag är ny på det här, så räkna inte med att det stämmer. Men bättre att ta det säkra före det osäkra!

Oj, nu såg jag vilket datum du skrev… Smidigt xD"