Annons:
Läst 1234 ggr
nannish
2014-02-12 02:29

hjälp!

Hej. Ska försöka förklara ett fenomen som sker i princip varje natt hos mig. Jag ligger i sängen och är på väg att somna in, sen märker jag bara att det blir så ljust, så väldigt ljust .  sen känns det som att det pirrar jätte mycket i kroppen, precis som att hela jag vibrerar ( dock tror jag inte att jag gör det egentligen) och så känns det som att jag färdas framåt. Jag försöker prata med någon hela tiden, men det verkar som att personen jag pratar med inte hör mig. Detta tillstånd kan jag avsluta när jag vill. Jag bara öppnar ögonen och så mår jag som vanligt igen. Jag blir omtöcknad och lite yr av "åkturen" bara. Börjar jag att bli galen? Jag vill gärna tro att det är en utvecklingsfas av något slagit.

Annons:
iMrtin
2014-02-12 03:32
#1

Känner du igen dig i:

http://al-qiyamah.org/your_hands_will_speak_fussilat.htm

Själv upplevt det.


jungfrun78
2014-02-12 09:21
#2

Hej Nannish!

Jag vill bara säga att det är inget att vara orolig över och du håller definitivt inte på att bli tokig. Det låter som att det skulle kunna vara en Utanför Kroppen Upplevelse, även kallas UKU. Har själv aldrig upplevt det men har vänner som har varit med om väldigt mycket.

Eftersom jag inte själv har någon upplevelse av det vill jag undvika att skriva om det men sök på nätet efter det så tror jag du känner igen dig.

Här är en sida jag kan rekommendera och en artikel om en som upplevt UKU:er: www.esoterik.se/Upplevelser/Bevis%20uku.html. Vet inte om du känner igen dig i just den berättelsen, alla uku:er är ju individuella.

Må så gott Nannish!

Upp till toppen
Annons: