Annons:
Läst 621 ggr
TintinS
11/29/13, 10:27 AM

Måste bara fråga..

Min mor har den senaste tiden haft besök av min far som avled 1993. Den senaste tiden när han har varit på besök, så har han påtalat att det är dags att följa med henne, hon har svarat att hon inte har tid utan har än det ena och än det andra att göra. Nu till min fråga, kan det vara så att min far börjar tycka att det är dags för mor att gå över till andevärlden? 

Nu vet jag inte om det här inlägget hamnar rätt, men flytta det gärna till rätt grupp i sådana fall. :-)

Annons:
daisy55
11/29/13, 12:30 PM
#1

Har hon drömt om honom eller har hon sett honom för sin yttre/inre syn? Jag har hursomhelst hört om andra såna här fenomen tror inte alls det är ovanligt.

TintinS
11/29/13, 1:03 PM
#2

Hon säger att hon ser honom klart och tydligt, precis som om han skulle befinna sig i rummet.

daisy55
11/29/13, 1:16 PM
#3

Ok. Ja huruvida det är dags för din mamma eller inte vill jag inte rådda i men jag har som sagt hört om fler personer som upplevt liknande antingen i drömmar eller som din mamma. Sen kan det ta tid har jag förstått för dom har en annan tidsuppfattning än vi.

Nandini
11/30/13, 5:57 PM
#4

Jag tror att din pappa vill förbereda henne och som sagt, tidsfrågan vet man ju inget om. Det kan vara en stor tröst för henne att veta att han finns där för henne när det är dags. Och för dig också!

TintinS
12/4/13, 1:55 PM
#5

#4: Det är väl lite så jag också försöker att tänka. Jag vet att min far även hälsar på och checkar av läget hemma hos mig, jag känner hans doft. Han hade en väldigt speciell doft min far. När det luktar smörjoljor inomhus så vet jag att det är bror som är och kollar att allt är ok.

Upp till toppen
Annons: