Annons:
Läst 2188 ggr
[Anaïs]
2013-12-01 17:13

Är detta healingkraft? - Var/vem kommer den ifrån?

Hej allesammans!

Jag undrar om någon här på forumet vet vem/vad det kan vara som skickar kraft/healing till mig? 

En liten kort beskrivning: Det känns som att en enorm styrka strömmar ner i handflatorna och fingrarna på mig och även genom andra kroppsdelar, t.ex på sidan av huvudet, genom halsen, hjärtat, ryggen och i fötterna. Kraften intensifieras när jag blir rörd av tacksamhet och tänker på ljus och kärlek, då jag tackar och tar emot. "Energin" varierar sedan mellan att pulsera i händerna som studsbollar till att stanna upp, lägga sig ner i handflatorna och strömma ner i händerna.

När detta sker känns det även som att "allt" omkring mig förändras, jag känner mig nästan svävande och som att fysiska gränser har suddats ut. Det är svårt att förklara helt. Upplever även att det blir mörkare omkring mig och som att jag färdas "iväg" någonstans. Jag börjar inledningsvis tokfrysa för att sedan övergå i värme. Kan pågå i 2-3 timmar vilket känns som max en halvtimme.

Jag har nu upplevt detta i mer än ett halvårs tid och under den här tiden har jag börjat se en hel del färger också. Både när jag blundar och när jag har ögonen öppna. Framförallt är det ett stort pulserande "moln" i mörkblått som jag ser framför ögonen/pannan, både i sittande och liggande position (då det mer ser ut att sväva över mig). Det omges av ett ljus som svävar in i och runtomkring det blåa. 

Jag ser även fläckar och figurer i bl.a. rött, rosa, orange, lila och grönt. De dyker upp lite närsomhelst på golv, uppe i tak och på väggar. Kan aldrig titta direkt på färgerna då dem flyter undan om jag försöker, utan jag ser dem alltid i det perifera synfältet. Det dyker även upp olika ögon, vad som ser ut som en kvinnas ögonfransar i profil(?) och delar av ansikten.

Någon kunnig som känner för att förklara lite vad detta kan vara och vad det är meningen att jag ska göra med det?

Med vänliga hälsningar, 

Anaïs

Annons:
Upp till toppen
Annons: