Läst 1352 ggr
Saqu
2013-09-24, 17:57

Börjar jag bli medial?

Jag har alltid trott på saker och ting som är övernaturligt. Men nu den senaste tiden har jag börjat se människors auror i färger. Främst i skolan när läraren undervisar framför tavlan. 

Ibland får jag även rysningar, utan att jag fryser, det kan komma lite när som helst utan någon anledning. Jag ryser då hela vägen från hårbottnen, ner genom nacken och ryggen och ut genom armarna och ibland även i benen. Det kan jämföras som när någon försiktigt drar naglarna över kroppen. Vad beror rysningarna på?

Jag kan även ibland gissa rätt på första försöket när jag blir tillfrågad något som jag inte har en aning om. Det händer även att jag kan avsluta folks meningar efter att dem bara sagt meningens första ord. 

Jag är numer 17 år och har inte upplevt dessa saker tidigare, börjar jag bli medial och hur kan det komma sig?

scorpioqueen
2013-09-24, 23:53

hej!

Jag har också börjat känna av en hel del rysningar, speciellt när jag ska sova. Och igår kväll så fick jag en tanke att säg inom mig "ifall det är min vägledare som är här så nyp mig lite lätt på vänstra kinden" efter ett litet tag så kände jag något på just vänstra kinden. Dessa rysningar började komma allt oftare sen jag köpte stenen bergskristallen :S så jag tror att vår medialitet har börjat utvecklas eller något sånt

sanelle
2013-10-02, 20:58

Samma här. Har alltid trott på sånt, det är först nu jag börjar märka av saker. Jag ser några prickar som typ blixtrar till ibland, vet inte vad det kan va för något, men har läst i ett annat inlägg om det att det kan vara orber. Sen så får jag gåshud även när jag inte fryser, jag gissar rätt på saker och ting och känns som om jag håller på att få reda på "vem jag är" "vad jag bör göra" osv, om ni fattar vad jag menar? 

Kramis :)

Upp till toppen