Läst 1376 ggr
[Älskad]
2013-07-07, 10:48

Pojkvän drömmer hemska mardrömmar, hjälp!?

Hej! Jag börjar bli lite smått orolig och hoppas att någon kan svara på mitt inlägg.. Min sambo/fästman har väldigt ofta mardrömmar, antingen mer eller mindre och det verkar vara endast av samma sak. - Att han är i samma rum som en demon eller att han är nära på att bli besatt, han har vaknat skrikandes ett x-antal gånger, ibland har det även låtit som om någon har försökt att strypa honom. Hans mor och syster har även hört honom prata latin i sömnen (detta är ett språk han inte ens kan).  Senast han vaknade skrikandes var för ungefär 20 minuter sedan och han var rädd att somna om igen.. 
Han har pratat om detta med ett medium men minns inte riktigt vad hon sa, någon som vet hur vi bör tolka detta!?
(Hans far har även sett en man gå bakom honom och följt efter, men dock var det ett tag sedan).

tankenskraft
2013-07-08, 12:20

Hej Älskad

Det där låter väldigt jobbigt för din pojkvän. Jag arbetar mycket med drömmar och om detta enbart handlar om drömmarna så är det något han undertrycker känslomässigt. Gör han det han vill i livet ? Är han ärlig och sann i sina känslor gentemot sin själ? Just drömmar och mardrömmar är där för att vägleda dig och när återkommande mardrömmar dyker upp så är det enbart för att visa dig en klar vägledning. För mig är den så pass stark att han går fel riktning i livet. Något stämmer definitivt inte.

Skulle det inte handla om detta så rekommenderar jag er att gå till ett medium som ser andeväsen.

Lycka till!

ProvinsiaRivers
2013-07-17, 19:42

Låter skrämmande! Och låter som att han är "besatt" av något ont eller att något ont försöker ta över honom!

Jag skulle be änglarna om hjälp och alla goda väsen som finns.Det gäller att ha stark tro för goda ting nu! Om det blir svårt så be om hjälp av någon pålitlig person…medium kanske?

Vissa personer drömmer mycket mardrömmar pga deras tidigare liv som varit traumatiska och cellminnet minns och bearbetar fortfarande.Då kan man få bra hjälp av hypnosterapi eller liknande.

Upp till toppen