Annons:
Läst 901 ggr
Petra palmqvist
9/9/17, 4:41 PM

Kurser

Hej! Jag söker kurser eller någon att prata med om det mediala. Jag har alltid varit öppen och intresserad av det övernaturliga, och vill verkligen lära mig mer om det. Är det någon som vet om nå kurser/utbildningar i Stockholm? Jag har googlat lite men inte hittat något. Jag har precis flyttat till Sthlm från Gävle, i Gävle fick jag erbjudande att träffas någon kväll i veckan med andra personer som var öppen och "träna", men jag hade ej möjlighet eftersom jag var ensamstående. Finns det någon/några som brukar träffas med samma intresse här? Med vänlig hälsning

Annons:
Energimed
9/9/17, 10:20 PM
#1

Hej Petra, Jag håller distans sessioner för egen utveckling inom det andliga om du är intresserad av att testa och experimentera själv. Läs mer på min hemsida www.energimed.se Kram

Hunabku
9/11/17, 10:56 AM
#2

Du kan ta skypekurser gratis om du skriver till sverige@ageac.org. Kurserna är helt suveräna,,  du får svar på i princip allt samt seriös vägledning och praktiker för andlig utveckling.  Mycket rekomenderat att prova!

Daniel-H
9/11/17, 11:15 AM
#3

Har själv inte träffat någon här ifrån än men det vore kul och intressant att träffas och prata om uppvaknandet och allt vad det innebär ihop:). Så om någon/några vill det så säg till så kan vi ju försöka spika något:).

Upp till toppen
Annons: