Annons:
Läst 977 ggr
Nissemor123
2017-08-31 23:41

Hur man öpnar upp för andlighet..

Jag är långt i från en expert, men har gått utbildning som är viktigt.. man skall helst veta vad man gör och varför 😊. Anden i glaset eller andra tveksamma lekar går bort direkt!!!!!!!! Många har enklare än andra att uppleva spännande saker. Man måste ha en viss förmåga, och går man en utbildning lär ni er såååå mycket, och ni undrar varför gjorde jag inte detta tidigare 😀är mycket att tänka på.. som: be om skydd!!!! Har ni frågor hjälper jag så gott jag kan utifrån min förmåga 😍

Annons:
retep
2017-09-01 23:10
#1

Att öppna upp för kontakt med andar är en sak. Att öppna upp för andlighet är något helt annat!

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

NiklasTyreso
2017-09-03 21:10
#2

Jag vill inte ha kontakt med alla människor och inte heller med alla andar.

[Annison]
2017-09-06 11:37
#3

Jag bad till Gud och blev hörd. Så enkelt kan det vara. Lyssna inåt.
//Anni

[vandringen]
2017-09-06 17:05
#4

Nissemor123 🙂

Du skriver : Jag är långt i från en expert.

Här tror jag det är bäst att du jobbar med din egen utveckling innan du delar med dig till andra för det är så lätt att andra öppnar upp genom råd och då gäller det att verkligen kunna hantera det som sker och det här säger jag i all välmening för tänk efter som du står där med nån som öppnat upp sig och inte klarar av att hantera närvaron av olika väsen och andar klarar du av att hantera en sån situation ? 

Anden i glaset eller andra tveksamma lekar går bort direkt!!!!!!!!

Jag håller med dig helt för många har dragit till sig så mycket som sen kunnat ställa till sjukdom, mental ohälsa med mera så det där ska man vara oerhört försiktig med men har man kunskap och vet hur man jobbar, erfarenhet i många år av exempelvis ouija ,trollbord och liknande då vet man hur hantera situationer som kan uppstå men absolut det där ska ingen utan kunskap leka med.

 Man måste ha en viss förmåga, och går man en utbildning lär ni er såååå mycket

Utbildning kan vara bra men ärligt när det kommer till andlighet så för många kursledare över sitt på sina elever och eleven glömmer bort sin egen ande för som det ser ut idag är det mer fysiska redskap så som kort, pendlar,kristaller med mera som dominerar många kurser och andra sidan faller lätt bort runt allt materiellt som finns där ute att tillgå och som sägs vara så andligt fast det bara är fysiska ting.Det är en pengamarknad där pengar styr i precis allt så det är väldigt lätt att gå vilse i en djungel av andliga kurser och utbildningar.Var vaksam, kolla upp noga och nej alla av oss behöver inte utbildningar och för mig har dom aldrig vart något alls för min andlighet och kontakt med andra sidan har alltid funnits där helt naturligt sen jag var barn.

Jag gissar att du gått kurser som du känner dig upplyft av och det ska du ta vara på och leva länge på men om några år så kommer du att inse att tanten i den här tråden har sagt att du kommer att finna din helt egna väg och där kan ingen annan än andra sidans invånare leda dig rätt för det är dom som kan ge oss dom absolut rätta svaren och varför jo dom finns redan på andra sidan och vet allt om sin egen värld.

Tyvärr är inte alla som håller kurser inom det här seriösa och det kan bli en väldigt flummig bild av vad anden är och det är något som du kommer att upptäcka och även känna in vad som känns rätt och fel för just dig med tiden.

be om skydd!!!! 

Mycket gott tips och det behöver vi göra med både levande jordiska och med vissa andeväsen och här är det även av största vikt att känna in vem som är beskyddet och vem som inte är eftersom en del väsen utger sig för att komma från ljuset men inte gör.

TS du känns som en frisk härlig vind som nyligen fått luft under dina vingar och seglar i glädje och det är så fantastiskt härligt  😃men var försiktig och lär inte ut till andra som frågar innan du står på egen säker mark det är ett råd som kommer från hjärtat och jag har sett många exempel på hur det kan gå om människor som bara av ren vänlighet vill dela med sig och hjälpa andra att öppna upp och sen har dom inte kunnat hantera situationen för den dom gett råd till så bli säker i dig själv och i din egen ande först och främst, skapa kontakten och få full tillit till dina guider är mitt varmaste råd och jag har många års erfarenhet och jag har sett mycket i mina dagar så jag vet verkligen vad jag talar om.

Lycka Till och bevara din härliga glädje  Nissemor123 🌺

Energimed
2017-09-08 23:51
#5

Hej Vägen jag själv tagit var genom att lära känna mig själv så jag kan förstå när andra kommer i kontakt. Att förstå sig själv kan innebära en resa inåt, bakåt i tiden, tidigare liv osv. Det lättast är om du vet vad som sitter i din energikropp, vad du har för själstalanger, hur du är uppbyggd, vad dina relationer innebär För dig i fler planer, vilka lärdomar du vill ha i detta liv… Vill du ha hjälp med detta kan du komma i kontakt med mig via www.energimed.se Jag jobbar både med energi medicin, healing på fler plan, vitamin check, kolla obalanser i det fysiska men även på fler planer, emotionella och spirituella. Det största problemet idag är att de flesta människor inte vet vad de bär inom sig så de kontrolleras av andra levande och dödande varor. Istället för att be någon annan från andra sidan berätta för dig vad du ska göra, det är alltså en bra idé att lära känna en del av dig som styr och guidar dig i fler planer. Du är välkommen om du vill höra av dig för en avläsning. Gabriela

Upp till toppen
Annons: