Annons:
Läst 1334 ggr
OrangeKraft
8/13/17, 10:08 PM

Healing med färg

Hej! Jag har några funderingar kring healing som jag hoppas gå hjälp kring. Min erfarenhet på detta område är mycket begränsad och kanske rent av påhittad (!?)… Hursomhelst. Det började med att två personer oberoende av varandra påstod att jag hade förmåga att kunna göra healing. De hade inga ekonomiska incitament kring det så jag kände mig speciell samtidigt som jag tyckte det var konstigt. Vad tror ni det var som gjorde att de sa så? Min andra fundering handlar om själva healingen som jag nu provat på mina barn. När den yngsta inte ville sluta gråta och skrika (han var 1 år) så satte jag handen på huvudet och bad om hjälp uppifrån (är inte ett dugg religiös/tror inte på nån Gud) men gjorde det ändå. Då strömmade det som vitt vatten mot honom och så blev han tyst och lugn. Är det nåt som är allmänt känt? Eller tror ni det var inbillning? (Orsakad av min egen trötthet…) Sen dess har jag fortsatt med detta på barnen när de sover. Speciellt på mitt andra barn när han varit orolig och utåtagerande. Då strömmar det orange luft/vatten mot honom. Betyder det något, eller är det också inbillning? Mot det andra barnet strömmar det oftare i blågrönt. Hoppas nån kan hjälpa mig att förklara.

Annons:
Tjeja
8/13/17, 10:14 PM
#1

Intressant och spännande! Fungerar det för dig/er så fortsätt! Det spelar väl ingen roll vad andra tror, säger eller tycker, eller vad som kan bevisas vetenskapligt etc. Huvudsaken det fungerar liksom tycker jag! 👍

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

[Nronic]
8/14/17, 12:14 PM
#2

Jag tycker att du ska vara skeptisk .Mycket.

Vad vill du åstadkomma med ditt healande som inte kramar uppmuntran förståelse med mera kan hjälpa ett barn som är ledsamt,

Trösta barnet först med din kärlek.Sedan kan du testa att föra över posetiv ennergi samtidigt som du trösta kramar barnet.

Pierre

OrangeKraft
8/14/17, 8:56 PM
#3

Tack för svar och era kommentarer! Jo ingen behöver vara orolig för att jag inte tröstar och kramar mitt barn. Och inte bara när de ber om det heller. Jag har hur mycket kärlek som helst. Och väldigt mycket mer tid med mina barn än vad många andra har. Jag menade ju förstås att när det inte räcker så provade jag med det här och det funkar… jag vill gärna ha fler kommentarer om det är någon som har samma erfarenhet som jag, eller om det till och med finns en skriven och (av många) betrodd förklaring. särskilt om det finns någon förklaring till varför mina barn får olika flöden mot dem, sett till färgerna.

[Vianca]
8/15/17, 4:27 PM
#4

OrangeKraft dom färger du ser reflekterar vad dina barn behöver. och det är inte ovanligt att man ser färger vid healing.
Färgerna kan också blandas med varandra,så det uppstår olika nyanser. och det är vad man har behov av t.ex blågrön.
Hoppas denna sida som förklarar färgernas betydelse för dig.
https://ljusspridarna.org/artiklar/auran-och-fargernas-betydelse/
Du kan också läsa mer på sidan om chakan betydelse som är central del av healingen.
Lycka till.🙂

Upp till toppen
Annons: