Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Aktuella världshändelser Andlig utveckling - Psykologi Astrologi Boktips Bön - Invokation - Affirmation Chakran - Psykiska kroppar - Hälsa Devor - änglar - naturväsen Esoteriskt/Teosofiskt Evenemang - Retreats - Kurser Gud Healing - Hälsa Hjärtat - Kärlek Humor Inspiration-Förebilder Konst - foton Livsprocesser - Utvecklingsproblem Ljusarbete - Tjänande Läsvärt - tänkvärt Meditation Medlemspresentationer Medvetande - själen Musik - Film - Youtube OT - off topic Om sajten/om iFokus Omröstningar - undersökningar Ordförklaringar Själen - anden Stjärn - Änglamänniskor Tal och symboler Universum Upplevelser Övrigt
Livsprocesser - Utvecklingsproblem

Andlig vägledning

2017-08-05 15:30 #0 av: LinaIsabell

Är i en livskris och har ett tag känt att jag hamnat på fel spår. Behöver andlig vägledning. Någon som har tips på ett bra medium? Kanske någon här som kan försöka göra en avläsning?

Anmäl
2017-08-06 19:26 #1 av: [Nronic]

Hejsan.Jag är själv under utveckling inom det andliga.Jag har undet ett intensivt år utvecklat mig själv.Jag kan kanske hjälpa dig att komma vidare i din utveckling.

Pierre

Anmäl
2017-08-16 17:26 #2 av: Annasenergihealing

Jag arbetar också med vägledning andlig såväl rent praktisk. Du hittar mej på www.annasenergihealing.se

Anmäl
2017-08-16 17:26 #3 av: Annasenergihealing

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.