Annons:
Läst 552 ggr
Paranormal87
7/29/17, 9:40 AM

Paranormal sak som händer när jag var ung

Hej jag är bara tvungen att skriva av mig,.  Har gått med detta i många år utan att berätta för nån,. När jag var liten bodde jag och pappa ensam i hans hus. På kvällarna så satt min pappa brevid mig varge natt tills jag somnade. Jag vaknade 1.-2 timmar varge natt efter att jag somnat i min säng. Jag går ut från dörren på övervåningen och smyger mig ut i hallen och närmar mig trappan ner till undervåningen. jag känner en konstant räddsla för att gå ut från mitt rum.  precis när jag ska ta första steget ner från trappan så hör jag hur någon eller något. Ropar efter mig och jagar mig ner för trappen ibland klarade jag mig ända ner och till min pappas famn. Men det fanns tillfällen då jag blev fysiskt rörd av en ande/demon  jag kände riktigt hur den grabbade tag om min arm och slet upp mig på övervåningen och kastade in mig i rummet igen. jag såg silueten av andarna/demonerna   jag funderar fortfarande på vad det hade kunnat vara,.

Annons:
danieldavid
8/1/17, 9:54 PM
#1

Svårt veta vad det osynliga har för agenda, först ska man väl vara mogen ta kontakt och det kommer med söka rättfärdighet, utöver bara godhet i sig.

Oftast finns det hjälp från andra sidan i vår värld, men de brukar vara diskreta för att inte försöka vara till oreda och störa en. Förvisso kanske finns det undantag då de måste vara tydligt påtagliga, men det är ändå så som om vi har en fri vilja som respekteras. Ibland är fred som då en förälder som vet bättre måste ta beslut åt en som inte är mogen för det, eller en doktor som ger sin gåva till sin patient.

Fred vare med dig.

Dörren: Sol, vind och vatten, öppna hav och höga berg.

Upp till toppen
Annons: