Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Aktuella världshändelser Andlig utveckling - Psykologi Astrologi Boktips Bön - Invokation - Affirmation Chakran - Psykiska kroppar - Hälsa Devor - änglar - naturväsen Esoteriskt/Teosofiskt Evenemang - Retreats - Kurser Gud Healing - Hälsa Hjärtat - Kärlek Humor Inspiration-Förebilder Konst - foton Livsprocesser - Utvecklingsproblem Ljusarbete - Tjänande Läsvärt - tänkvärt Meditation Medlemspresentationer Medvetande - själen Musik - Film - Youtube OT - off topic Om sajten/om iFokus Omröstningar - undersökningar Ordförklaringar Själen - anden Stjärn - Änglamänniskor Tal och symboler Universum Upplevelser Övrigt
Övrigt

Borttappat?

2017-07-26 08:59 #0 av: Tinaarne

Jag önskar få vägledning med att finna min jacka som försvunnit i flytten våren 2016. Vart vänder jag mig? Finns det någon tråd här som jag kan få hjälp?

Jackan är en vinterjack Peak Performance som jag packade undan vinter/våren-16 då vi förberedde vårt hus för försäljning. Vi förvarade kartonger både i huset vi skulle flytta till och i en källare på min mans företag. Jag har letat på alla ställen utan resultat. Saknar min jacka 😢

Anmäl
2017-07-26 09:01 #1 av: Herveaux

Finns en tråd på Övernaturligt som heter Borttappattråden, där kan du posta.

http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/586790cbce12c407c0000866-borttappattraden?discussions-1

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2017-07-26 09:08 #2 av: Tinaarne

Tack så mycket för tipset Harley. Då vänder jag mig dit. Ha en riktigt fin DSG. Kram.

Anmäl
2017-07-26 09:10 #3 av: Herveaux

#2 Så lite så, tack detsamma!

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.