Annons:
Läst 1315 ggr
Janniqe
2017-06-27 00:56

Andlig upplevelse

Hej Jag var med om något som aldrig hänt förr. Jag var ute I stugan hos min mor för att fira midsommar. Min pappa gick bort för 2 1/2 år sedan. När jag o mamma satt ute på verandan o drack kaffe, så kunde jag diffust höra o känna min pappa…han skrattade o var så glad, de liksom lyste om honom. Jag sa…nu är pappa här o han är så lycklig. Mamma log o nickade…. WOOW. .. kändes så skönt i magen. Men sen på kvällen fick jag såå ont i magen o blixten i halsen…vaknade jätteförkyld?!! Någon som har en aning om va som hände….såå Tacksam för svar 🕉🌸❤ Janniqe

Annons:
[Hukanson]
2017-07-06 07:54
#1

Jag tror att det kan bli så jobbigt för oss jordbor när vi får för mycket av andars närvaro…vi är inte skapta för att umgås med andar så får vi för mycket umgänge blir vi illamående, förkylda och "sjuka".  En viss respektfull samexistens är kanske gott och väl men om andarna tar kommandot och tror att de kan använda oss i och för sin egen tillvaros nöjen så blir det fel.

retep
2017-07-06 15:10
#2

Jag tänket att du och din mamma fick en glädjefull och fin upplevelse. Att din pappas i sin astrala tillvaro hade själsliga förmågan och möjligheten att besöka er. Den sköna känslan i magen var som jag ser det ett resultat av den upplevelsen. Vad du kände sedan och vaknade med förkylning, det är säkert en helt annan historia,. ( kanske något som mer hade med dig och din reaktion att göra). Ganska ovidkommande i sammanhanget egentligen, kan jag tycka. Det var din pappas ande eller själ som kom! Inte någon tillfällig ande eller andar med egna syften för nöjes skull.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[Nronic]
2017-08-03 13:23
#3

Hejsan. Min sambo blir snuvig av vissa viner och öl. Ont i magen kan bero på ett dåligt vin. Fick din mamma några problem med magen eller förkylningsbesvär?. Du kan ha varit nedstämd i immunförsvaret på kvällen. Alkohol försämrar immunförsvaret . Du kanske har en känsligare magen än din mor. Att din far var där är jag övertygad om. ❤️ Pierre.

Upp till toppen
Annons: