Annons:
Läst 525 ggr
JesperWiking
2017-04-09 18:52

Gungade känsla vid försök av astralprojektion

Hej!🙂Har försökt nu ett antal gånger att astral projektera, varje gång jag då mediterar för att uppnå detta så får jag känslan av att jag gungar från sida till sida och ibland som att en del av mig expanderar som en ballong som blåses upp och sen släpper ut luften o så håller det på så och varierar lite. Är detta goda tecken på att man kanske kan få uppleva en astral projektion? Har tyckt att jag läst det någon stans, men hittar ej tillbaka till den sidan. Tackar i förväg för era svar. 🙂

Annons:
Vardenduär
2017-04-10 07:35
#1

Hej Jesper! Låter nästan som du är på väg att få en "ut-ur-kroppen-upplevelse". Jag har själv aldrig erfarit det men har vänner som gjort det och som de berättat upplevelsen så har jag förstått att det kan kännas som du beskriver precis innan man är på väg ur. Boken "Genom nålsögat" skulle jag rekommendera att du läser: http://www.adlibris.com/se/bok/genom-nalsogat-en-vag-mot-hogre-medvetande-9789163302794. Hoppas det finns någon här på forumet som själv upplevt det och kan ge dig lite bättre vägledning. Må så gott!

Puska
2017-04-10 12:13
#2

När astralkroppen håller på att lösgöra sig från den fysiska kroppen så kan man uppleva det du beskriver. Nästan som att gunga på vatten. Prova att i den stunden resa på dig som att du skulle gå på toaletten. Samael Aun Weor beskriver det är att man går ur sin kropp medvetet på detta sätt. Tar man ett skutt svävar man…

Upp till toppen
Annons: