Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Aktuella världshändelser Andlig utveckling - Psykologi Astrologi Boktips Bön - Invokation - Affirmation Chakran - Psykiska kroppar - Hälsa Devor - änglar - naturväsen Esoteriskt/Teosofiskt Evenemang - Retreats - Kurser Gud Healing - Hälsa Hjärtat - Kärlek Humor Inspiration-Förebilder Konst - foton Livsprocesser - Utvecklingsproblem Ljusarbete - Tjänande Läsvärt - tänkvärt Meditation Medlemspresentationer Medvetande - själen Musik - Film - Youtube OT - off topic Om sajten/om iFokus Omröstningar - undersökningar Ordförklaringar Själen - anden Stjärn - Änglamänniskor Tal och symboler Universum Upplevelser Övrigt
Upplevelser

Vad betydde synen jag fick genom tredje ögat?

2017-04-06 18:26 #0 av: Beyourself

För några veckor sedan upplevde jag något jag inte varit med om tidigare. Sedan ca ett år tillbaks har jag sett olika mönster bildas när jag blundar och får kontakt med mitt tredje öga men nu såg jag upp i en blå/ljus "tunnel" i mitten av bilden med svart mörker runtom och typ något liknande svarta änglavingar svävandes under denna "tunnel".

Med tanke på att jag endast "bara" sett mönster innan undrar jag självklart om detta hade någon innebörd för mig eller om något vill sägas mig? Någon som är kunnig på sånt här och vill bidra med synpunkt och klarhet i detta?

Tack :)!!

Anmäl
2017-08-03 14:05 #1 av: [Nronic]

För att öppna upp sitt tredje öga måste man vara empatisk ock kärleksfull mot andra. Att inte sätta sig själv i först.

Det kan vara så att du höjde din empatiska kärleksfulla utveckling.

Pierre

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.