Annons:
Läst 2705 ggr
Beyourself
4/6/17, 6:26 PM

Vad betydde synen jag fick genom tredje ögat?

För några veckor sedan upplevde jag något jag inte varit med om tidigare. Sedan ca ett år tillbaks har jag sett olika mönster bildas när jag blundar och får kontakt med mitt tredje öga men nu såg jag upp i en blå/ljus "tunnel" i mitten av bilden med svart mörker runtom och typ något liknande svarta änglavingar svävandes under denna "tunnel".

Med tanke på att jag endast "bara" sett mönster innan undrar jag självklart om detta hade någon innebörd för mig eller om något vill sägas mig? Någon som är kunnig på sånt här och vill bidra med synpunkt och klarhet i detta?

Tack :)!!

Annons:
[Nronic]
8/3/17, 2:05 PM
#1

För att öppna upp sitt tredje öga måste man vara empatisk ock kärleksfull mot andra. Att inte sätta sig själv i först. Det kan vara så att du höjde din empatiska kärleksfulla utveckling. Pierre

Energimed
9/12/17, 10:51 AM
#2

Hej

När min medialitet och medvetenhet började öka så såg jag samma som du beskriver.  Idag jobbar jag med att hjälpa människor i sitt uppvaknade www.energimed.se 

Lycka till!

shiba123
9/17/17, 9:57 PM
#3

Jag ser som vita moln, som jag vill få bort. I dessa finns det en öppning, där jag sedan ser symboler som jag förstår,  och konturer av änglar. Liknar det detta som du upplever?  Om jag inte somnar så hör jag sedan röster.

Näring
9/20/17, 9:05 PM
#4

För 300kr lär jag dig allt du behöver veta om dessa syner och syner i överlag, och om du har fler frågor och funderingar! Skicka ett meddelande isf!

ogre79
6/19/18, 12:36 PM
#5

när jag öpnnade mig såg jag rymden solen som närmast mig mörk violet  ock ett antal planeter.

skände mig skyddad män inga mäniskor bara jag i yttre rymden

Upp till toppen
Annons: