Annons:
Läst 1305 ggr
Sanel87
2017-02-10 12:02

Andar runt mig

Hej …jag såg nåt i vår källare då jag var 10 år en man sitta där i ett hörn vit hår vitt skägg vände mig om och sprang därifrån kanske 30 sec senare så min pappa kollade så fanns det ingen där ..känner närvaro som att jag blir iakttagen en närhet olika känslor och folks mående och känslor på nåt sätt mycket sånt på senaste tiden spec i folk samlingar dras till gammla övergiva byggnader spec om det sägs att det händer grejer där vad händer här igentligen …är jag medial eller

Annons:
[Hukanson]
2017-02-15 00:50
#1

Många barn har förmågan att se andliga gestalter. Tyvärr försvinner förmågan oftast med åren. Men om man är villig att lära och träna går det att öva upp den.

retep
2017-02-16 15:25
#2

Eller så låter man bli att öva upp den! Säkert klokt att först fråga sig varför man vill vara medial och ha kontakt med andar. Vet man varför och förstår allvaret, då är utbildning nästa steg.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Frida Bergqvist
2017-02-21 20:37
#3

Retep: mycket svårt att välja att vara medial eller plötsligt icke. Jag har haft stressiga perioder i mitt liv där jag ignorerat andevärlden så mycket jag kan. Men tittat tillbaka på de senaste åren jag försökt, men ändå sett dem och vetat saker. Men jag upplever skillnad på 20 års åldern där jag drog till mig sådant som var mer skrämmande. Har markerat mot dessa bestämt och de dyker upp ibland. Fungerar bra. Mestadels är det hederligt folk på andra sidan som gått in i ljuset och hälsar på. Men välja? Vilja? Svårt. Men en kurs och träff med erfarna vore toppen! Jag skulle aldrig ge mig in i rensning etc utan utbildning och erfarenheter.

retep
2017-02-21 20:48
#4

Tänker att, bara för att man är medial, så behöver man väl inte vara det aktivt. Men om man vill det så är det nog bra, som du säger "Men en kurs och träff med erfarna vore toppen! "

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[Hukanson]
2017-02-21 22:14
#5

Tvekar du om du har en medial förmåga? Ta ett test och få svar idag!

https://gladjekallan.com/category/ar-du-medial-test-2/

Upp till toppen
Annons: