Annons:
Läst 791 ggr
TheGoodGuy
2017-01-15 19:05

Barn är "rädda" för mig. Ser dom min morfar?

Hej! Jag är en kille på 27 år som utvecklats andligt väldigt mycket det senaste året. Aldrig varit det förr, men nu har jag t.om varit hos ett medium. Hur som helst! Jag träffar inte barn ofta, utan när jag gör det är det under släktträffar. Det finns två 1,5 åringar i släkten som ibland är med på eventuella träffar. Båda är öppna och "glada" i iprincip alla, men så fort jag är i närheten blir dom rädda. Den ena av dom, tjejen, fryser som till is när jag är i närheten. Kan vara jätteglad och skratta, men så fort hon får se mig blir hon tyst och blundar eller tittar bort. Jag ska tilllägga att jag har ett väldigt snällt utseende. Jag har funderat på om det varit mitt utseende, men idag slog det mig, kan barnen se min "ande" som jag har med mig? När jag var hos mediumet sa hon att jag hade med mig en gubbe vilket visade sig vara min morfar. Kan det vara han dom ser? Tack på förhand

Annons:
greenseng
2017-01-15 19:46
#1

  Barn ser ibland sådant som vi inte ser. De har inte hunnit stänga vissa "dörrar" än.

Men… de kan ibland bli osäkra för människor som de inte är helt familjära med. Och då blir de alltid tillbakadragna. Det händer ofta när det gäller just personer i din ålder.

Det bästa är att helt enkelt ignorera dem från första början så de får tid på sig att studera dig i lugn och ro och bilda sig en uppfattning. Sedan brukar det i allmänhet lösa sig.

   Meditationen tar dig varsamt fram... fram mot ett uppvaknande.

Sommarek
2017-01-16 11:24
#2

Barn kan dessutom känna av om det vi presenterar för omvärlden inte helt stämmer, och reagera på det. Det kan vara så lätt att vi säger att vi mår bra fast vi inte gör det - barn ser på kroppspråket att något är fel, till exempel. Sedan är barn absolut mer öppna för sådant än vuxna - djur likaså. Har du märkt något djur som reagerat på liknande sätt på dig?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

greenseng
2017-01-17 19:57
#3

#2

  En utmärkt reflektion! Barn och djur (och ibland även växter, faktiskt) har helt otroliga "antenner". 🙂

   Meditationen tar dig varsamt fram... fram mot ett uppvaknande.

Upp till toppen
Annons: