Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Aktuella världshändelser Andlig utveckling - Psykologi Astrologi Boktips Bön - Invokation - Affirmation Chakran - Psykiska kroppar - Hälsa Devor - änglar - naturväsen Esoteriskt/Teosofiskt Evenemang - Retreats - Kurser Gud Healing - Hälsa Hjärtat - Kärlek Humor Inspiration-Förebilder Konst - foton Livsprocesser - Utvecklingsproblem Ljusarbete - Tjänande Läsvärt - tänkvärt Meditation Medlemspresentationer Medvetande - själen Musik - Film - Youtube OT - off topic Om sajten/om iFokus Omröstningar - undersökningar Ordförklaringar Själen - anden Stjärn - Änglamänniskor Tal och symboler Universum Upplevelser Övrigt
Andlig utveckling - Psykologi

Hjälp!

2016-09-26 14:45 #0 av: NathalieFunk

Hej på er!

Jag undra om någon känner en närvaro på bilden för det har jänt lite underliga saker i min lägenhet den senaste tiden så som att lamparna bara släkt och sedan efter ett tag tänds igen och olika tekniska föremål strular. Sen när jag sitter på balkongen och tittar in så känns de som att någon tittar på mig fast att de inte är någon där och samma när ligger i sängen som är rummet brevid ytterdörren och toaletten. Allt händer i rummen som är kopplat till hallen (som ni ser på bilden).
Min hund går även runt och skäller på ingenting och speciellt i hallen, så jag tror han också känner av energin!
Hade varit skönt att veta för det börjar bli jobbigt för jag känner mig väldigt trött och nere av denna energi.

Tacksam för svar!

Anmäl
2016-10-04 18:58 #1 av: Hukanson

Ta andevärlden för sann. Självklart är den en avliden persons ande närvarande när du känner på detta sättet. Det är vanligt och inget speciellt märkvärdigt. Men som med mycket annat i tillvaron måste man lösa problemet själv...skolan eller socialen har inte tid. Man måste ta ett ansvar och bli andemedveten och vuxen.

Du mår tydligen inte bra av närvaron...beror det på att du stressar upp dig själv för ett tämligen ringa problem eller tror du att det är personen som är en energitjuv?

Oneness can not be divided.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.