Annons:
Läst 1831 ggr
Sagaliten
2016-09-11 23:31

Ett för mig nytt horoskop. Glatt överraskad

Jag har alltid varit väldigt skeptiskt till "tidningshoroskop", hade bla en kompis i tonåren vars mamma arbetade på en tidning där de skrev ihop 12 korta texter och sen var det slumpen som avgjorde vilken som blev var och det gjorde att jag helt tappade sugen. Men jag tycker astrologi är intressant även om jag inte kan något direkt om det MEN idag trillade jag över ett som jag tycker når upp till en för mig helt ny nivå. Inte något som är sådär superavancerat att man inte förstår ett skvatt, men inte heller ett par lama rader som kan passa 70% av befolkningen. Brukar kika på Doreen Virtues veckodragningar på youtube och då nämnde hon Merkurius retronågot och jag fastnade direkt och började undra vad det var och hade med saken och göra och googla men blev inte klokare för det, men här förklaras det på ett lätt sätt. Och Amelia är ändå en halvseriösa tidning tror jag väl. Detta var lärorikt utan att bli överavancerat. Förklarade planeternas ställning och varför den påverkar så att det blir just som det blir För er som är nyfikna så kika här http://sagaliten.blogspot.se/2016/09/larorikt-horoskop-detta-for-ve-37.html (Och så komiskt att inlägget visst blivit postat 22:22, något som förföljer mig lite och har gjort hela livet 😄)

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Annons:
Upp till toppen
Annons: