Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Aktuella världshändelser Andlig utveckling - Psykologi Astrologi Boktips Bön - Invokation - Affirmation Chakran - Psykiska kroppar - Hälsa Devor - änglar - naturväsen Esoteriskt/Teosofiskt Evenemang - Retreats - Kurser Gud Healing - Hälsa Hjärtat - Kärlek Humor Inspiration-Förebilder Konst - foton Livsprocesser - Utvecklingsproblem Ljusarbete - Tjänande Läsvärt - tänkvärt Meditation Medlemspresentationer Medvetande - själen Musik - Film - Youtube OT - off topic Om sajten/om iFokus Omröstningar - undersökningar Ordförklaringar Själen - anden Stjärn - Änglamänniskor Tal och symboler Universum Upplevelser Övrigt
Övrigt

Hej Alla!

2016-08-24 22:19 #0 av: Rebornmamma

Jag vet inte om detta är rätt forum Men Jag skulle hemskt gärna vilja veta om någon kan se om det finns en bäbis i vår framtid?

kanske om vi rent av har lyckats?

Anmäl
2016-08-25 00:34 #1 av: greenseng

Om jag fattat saken rätt så vill ni tydligen ha barn!
Och jag hoppas att ni i sådana fall lyckas. Ni ser ju väldigt trevliga ut. Tummen upp
Hade jag varit en liten barnsjäl så hade jag inte tvekat en sekund. Skrattar

Ett tips.

När ni vill ha roligt välj då när det är fullmåne. Och se till att vara omgivna av eller i närheten av vatten. En lagom tempererad dusch till exempel är utmärkt.

Lycka till!!! Glad

Meditationen tar dig varsamt fram... fram mot ett uppvaknande.

Anmäl
2016-08-25 10:55 #2 av: Rebornmamma

#1 Ja det stämmer tack snälla för tipset

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.